Zo vlak voor D day weet ik t ff niet meer want. Pfff help

Zoals reeds eerder aangehaald maar ik spreek uit ervaring.
Heb de Tudor laten liggen tvv een Oris prodiver.
Nog geen seconde spijt van gehad.
Is imho zeker evenwaardig aan de BB en kan de junghans er gewoon bij !
En natuurlijk is het niet waar om te zeggen dat Tudor een horloge is van ‘ik wil zo graag een Rolex maar ik kan niet’ maar toch krijg ik daar telkens datzelfde gevoel bij.

de Zwarte :wink:

1 like

Bij twijfel…,…,.

Niks aan toe te voegen! :+1:

D-Day?

Je komt aan met een lijst van 9 horloges, is verder geen probleem maar ik zou de keuze zelf even beperken op wat je echt wilt, duiker? dresser? merk? kleur? enz.

Groeten,

Noel.

Ik snap er niets van. Je draagt toch een horloge voor jezelf en niet voor een ander? Welke meerwaarde heeft het überhaupt wat een ander denkt of vind… Dat zijn toch meningen invidueel. Anders zou iedereen met eenzelfde klokje lopen, ook enigszins saai lijkt me. Als je zo’ n bedrag wilt uitgeven zou ik me toch even 3 x bedenken wat jezelf eigenlijk wil, je laat je toch niet beïnvloeden mag ik hopen

Die Oris depth gauge is inderdaad heel erg cool! Orgineel en diepte meter is echt mooi gemaakt.

1 like

Ik zou dr nog n paar weekjes over slapen :wink:

Ik ook! Gewoon lekker gaan passen en er nog eens rustig over na denken. Succes met de zoektocht!

Er is niks mis met de 065.

Maar ik twijfel omdat ik een dress heb en dan weer voor een dress ga en dan voor t geld van een BB er nog een tweede bij kan kopen eventueel (MS neo)

Of ga ik voor een goedkopere duiker om de collectie te verbreden (Goedkoper dan de BB) en dan eventueel de Neo er nog naast.

De BB heeft me (naast de Neo) aan t twijfelen gebracht. Maar ik merk aan sommige reacties dat een Tudor de net niet Rolex is. Dat je dan toch een Rolex wil, waar ik tot kort niks mee had. O

Dacht dat ik klaar was. Dat t zou gaan tussen Oris of Nomos…

Over een week gaat t gepas zeker verder. Zal ik ook eindelijk eens een Nomos om hebben :smiley:

veel wijsheid gewenst! keuzes altijd moeilijk, maar de horloges zie je noemt verschillen nogal van elkaar. Heb een Nomos gehad, weer verkocht. deed me niet zoveel. De Tudor staat al even op mijn wishlist.

Dat is een gevoel wat sommige leden hebben, geen feit.

Aan de hand van topics en plaatjes kan je geen keuze maken. Passen, voelen, afwegen, wegstrepen, nog een keer passen etc tot er 1 (of in jou geval misschien 2) overblijven.

Wie weet eindig je wel met een heel ander horloge die je real life ziet liggen en in het oog springt of aanbevolen wordt tijdens het passen.

Succes

Er zit niet echt een slechte keuze bij vind ik. De BB en de grijze Tag die genoemd werd spreken me het meest aan. Het is maar net waar je naar op zoek bent, het is een vrij divers lijstje.
Ben wel benieuwd wat het gaat worden, succes met je zoektocht, die an sich al erg leuk is!

@whisky : Ik denk erover mijn orion te verkopen. Het is echt een topper, maar krijgt te weinig draagtijd naast de Damasko, Explorer en Club. Als je interesse hebt, stuur maar een PB.

Het wordt vaak gezien als een “net niet” maar eigenlijk is dat naar mijn mening niet helemaal correct. Als je er objectief naar kijkt is het een merk met een geheel eigen stijl dat inderdaad eigendom is van Rolex maar zeker niet in de markt wordt gezet als een goedkoper alternatief voor de grote broer.

3 likes