Zo zie je maar dat Christiaan van der Klaauw ook geen god is

@Henrik,

Yep, de indices zijn zo mooi blauw als ze eruit zien. Voor wat betreft het andere, heb ik je een mailtje gestuurd.

gr,
Hans Mennink

@Michel,

Er zat wel een prijsbijlage bij de laatste folder. Het was wel een aparte insert, de prijzen van de horloges van CvdK hebben namelijk de nare eigenschap dat ze alsmaar stijgen. Echter komen er nu wel meer “instap” modellen bij, zodat een van der Klaauw horloge voor een grotere groep liefhebbers beschikbaar komt.
Mocht je ooit tot aanschaf overgaan, mail me dan…

gr,
Hans Mennink

Nivelacuso:

ff over die nieuwe instamodellen, wat kunnen we daarvan verwachten? Soort van Ariadne/Ceres modellen of minder gecompliceerd, sportiever of juist klassieker… ??

Ben echt reuze benieuwd, sinds ik mijn vd Klaauw heb ben ik ook steeds weer op zoek naar andere modellen, zoals het model dat Tom liet zien is ook een pracht horloge, ik las net dat die vrouw het te koop had gezet, heeft iemand toevallig haar mail adres? Heb me aangemeld bij WUS maar ben mn wachtwoord vergeten dus kan haar niet meer PM’en… :P.

Alvast bedankt,

cheers

Hans,

Heb je een afbeelding van die CK3, ben wel benieuwd eigenlijk.

Ruud

Bedankt Hans. Er zit volgend jaar een meevaller aan te komen. Wil nog wel eens een mooi complicatie. Een VdK hoort zeker op mijn lijstje thuis, maar ook Sothis vind ik prachtig. Het kan echter ook een gewone Rolex Explorer II worden.

@ Jaap-Wim, Michel, Ruud, Henrik en alle andere geintereseerden: Zie mijn nieuwe draadje op dit forum voor foto’s van de nieuwste CvdK.

gr,
Hans Mennink