Zoals beloofd: vergelijkende foto's GS vs GO - Photo Heavy!

Dank je.

Ik gebruik een Fuji X100F met een macro voorzetlenzenset van Hoya. Werkt prima. :slight_smile:

1 like

Dank! Het gaat je vast lukken want, met respect, je kunt er ook wat van met je foto’s :ok_hand: en volgens mij heb je best wel pareltjes in je collectie. :wink:

2 likes

Uurwerk GO
De andere onderdelen GS.
Overall: GS. De GO is ook een stukje dikker dacht ik.

1 like

Allebei ontzettend mooie horloges, prachtige foto’s ook! Voor mij is de GS veel strakker, maar heeft de GO wat meer ‘flair’. Die laatste doet het hem dan ook voor mij.

1 like

Mooi ding! Ziet er uit of ie uit de jaren zeventig komt, maar stiekem ultramodern!

1 like

Grappig dat je dat zegt, zo vertekenen de foto’s.

De praktijk is dat de GO 1mm dunner is, en wat platter draagt.

Voor mijn gevoel op de pols draagt de GO dus dunner en schuift iets makkelijker onder de mouw.

4 likes

Klopt inderdaad.

Lekker retro en “wandelzoom”. :slight_smile:

2 likes

Prachtige foto’s en een mooi vergelijk.
Voor mij geen hele duidelijke winnaar.

De GS is voor een tijd/datum dress watch echt te dik, hierdoor wint de GO met de hakken over de sloot.

1 like

Dan ineens het voordeel voor de GO wat mij betreft.

1 like

Overigens is de GS ook nog eens een whopping halve millimeter groter in diameter dan de GO. :sweat_smile:

Beide een eigenstijl en moeilijk te vergelijken.
Persoonlijk vind ik de GS de mooiste. :+1:

1 like

Goede foto’s van prachtige horloges. Dank voor het delen!

1 like

Prachtige foto’s weer Jaco, dank voor het delen :+1:
Beide fraaie horloges, elk met hun eigen schoonheid. Ik snap je keuze voor de GO :ok_hand::ok_hand:

1 like

De afwerking van de kast van de GS is strakker dan die van de GO, dat spreekt me wel aan. Zeker als je weet dat het een titanium kast is. Maar de charme van de GO in deze vergelijking is ongeëvenaard en daar kan de GS zeker niet tegenop. Dus voor mij de GO! Maar kiezen is echt verliezen hier, prachtige horloges :slight_smile:

Mooie foto’s trouwens! Bedankt om ons te laten mee genieten :wink:

1 like