Zoals ooit beloofd

tijdgenoten,

Zoals enige tijd beloofd op dit forum hier wat foto’s van de Railmaster. excuus…ik heb het heel druk gehad, een PC die niet deed wat ik er van verwachtte en nog veel meer geleuter. Nu de omega zo beval eigenlijk licht van het plan aan het afstappen om de Superocean Heritage 46 aan te schaffen en wel hierom…

ik vind het persoonlijk belachlijk dat er voor een relatief instapmodel zulke wachtlijsten ontstaan…ik hoor her en der februari 2009!
Verder valt het me op dat de rubber band niet heel erg zwart is wat mij persoonlijk errug stoort (niet erg maar toch)

Eén en ander en een aantal maal een Planet Ocean (zwarte plaat, zwart lederen band) zou wel eens kunnen beteken dat ik deze ga aanschaffen…ik hou jullie (vaker) op de hoogte.

Het grappige is dat ik net van een welverdiende vakantie uit Zakynthos terug ben alwaar de Superocean gewoon te koop lag (weliswaar met de rubber band met Breitling erop). Mocht hem voor € 2100 hebben. MMMmm twijfels daar ter plekke…

Verder nog een struisvogel bandje voor de Railmaster besteld in bruin met een grijzige gloed (mink) bij Santos in Haarlem. Leuke zaak, enthousiaste mensen.

In ieder geval tot later!

Groet,

Arjan

tsjeempie wat is het eigenlijk een grote klok als je het zo bekijkt…

Arjan, gefeliciteerd met dit prachtige horloge(tu), je zal er vast veel plezier van hebben. Hij is erg mooi, maar inderdaad ook errug groot:)

Ik vind hem prachtig!!!
Wees er zuinig op.

Greetz

Mooie klok hoor!

Wat is eigenlijk het grote verschil tussen de Railmaster en de Aqua Terra?

De Railmaster is een Aqua Terra maar ook een Seamaster gezien de inscriptie op het achterdeksel…Lange naam voor een groot horloge…

Gr.

Arjan