Eigenlijk wilde ik een lichtbruine band, tot ik deze tegenkwam. Wat vinden jullie?

Ik vind het eigenlijk erg goed staan. Al had lichtbruin misschien nog een tikje mooier geweest…
Eigenlijk wilde ik een lichtbruine band, tot ik deze tegenkwam. Wat vinden jullie?

Ik vind het eigenlijk erg goed staan. Al had lichtbruin misschien nog een tikje mooier geweest…
Staat een stuk moderner zo met dat strakke zwarte. Bruin zou em meer vintage maken. Hoe vaak heb ik 't al niet gezegd… wat is ie veelzijdig! (tu)
Mooi man, houden zo!
ziet er goed uit Bert! 
Strak, ik zeg houden zo! Inderdaad een wat eigentijdsere uitstraling.
Ziet er strak uit. Neemt niet weg dat ik de voorkeur zou geven aan een warme roodbruine vintage band zonder stiksels.
Gr,
Ron.
Zo te zien een Hirsch Liberty band.
Lijkt me een goede keus, zijn fijne banden.
Staat hem perfect!
Super!! :~
Mooi hoor! Staat echt erg goed :~
ik dacht dat je een originele zocht 
staat prima, hoewel ik voor licht bruin zou gaan
Qua kleur en combinatie stiksels en cijfers past het prima, maar ik vind hem een beetje goedkoop overkomen, een beetje klasseverschil zo te zeggen.
Normaal hou ik niet zo van zwarte banden, maar deze staat prima (tu)
Nu gauw ook een bruine scoren 
Groeten,
Martin
-edit- sloridige tiepo 
mooie combi.
@WVE: Een Liberty inderdaad. Prima band tot nog toe.
@schmeink: Zocht eigenlijk óf origineel óf bijvoorbeeld een Dstrap. Prioriteit was echter het horloge op een knappe band te krijgen om te kijken of ik kan wennen aan de toch behoorlijke grootte van de klok.
@all: Dank voor de reacties :~
Heel strak, past mooi bij de klok! (tu)
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Mooi, lichtbruin zou ik sowieso niet nemen op deze klok. Dan eerder (heel) donkerbruin.
Mooie combi, dit is het type horloge waar bijna iedere kleur goed op staat.
Eric
Mooie combo
maar waarom neem je niet ook een lichtbruine band, of zeg ik nou iets heel raars?