Zodiac Super Sea Wolf zilver sunburst, oranje, blauw

Zomerknaller te koop!

Ik moet drastisch in aantallen horloges omlaag van mezelf. Vandaar dat er keuzes gemaakt moeten worden. De Zodiac moet helaas het onderspit delven. Ik zeg helaas want ik vind het echt een super gaaf horloge. Als de zon erop staat knalt dit ding van je pols af. De zilveren sunburst plaat is prachtig. Gecombineerd met de baby blauwe bezel, oranje chapterring en knaller van een jubilee bracelet ben je met dit ding klaar voor de zomer. Maar ook in de winter wordt je er vrolijk van :wink: het horloge verkeerd in nieuwstaat muv hele kleine bandenwisselspoortjes achterop de lugs.

Kleur in je horlogedoos.

Merk en model: Zodiac Super Sea wolf blauw, oranje, zilver sunburst
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 06-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06-2023
Factuur en/of certificaat: alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk. Verzendkosten voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw muv enkele kleine bandenwisselspoortjes aan de achterzijde van de lugs.
Soort uurwerk en kaliber: Swiss-made STP 1-11 automatic movement
Vraagprijs: 1399 (nieuwprijs is 1699)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

24 likes

Up

Up. Prijs naar 1299.

:up:

:up:

Up.

Niemand een lekker kleurtje om de pols ter opfleuring van deze kleurloze winter?

1 like

Up

Up

Up.

Prijs naar 1199.

1 like

Lekker kleurtje om je pols terwijl je met die haai aan het worstelen bent op 200m diepte…

Lekker toch?

1 like

Omhoog met de advertentie…

En dat terwijl dit horloge alleen maar omlaag wil…

Dat krijg je met duik horloges.

En in dit geval ook nog eens een hele mooie.

2 likes

Up.

Prijs naar 1099.

2 likes

Up

2 likes

Up

1 like

Up

Zomer komt eraan mensen… Voor deze prijs heb je echt iets belachelijk lekkers om je pols als het zonnetje schijnt.

Zag net ergens dat dit horloge nieuw bijna de 2000 euro aantikt.

1 like

Up

Die zon… Lekker dat die weer terug is zo nu en dan. Moet je je voorstellen dat je dan deze zomerknaller om je pols hebt. Die wijzerplaat shined je de pan uit :fire:

:crazy_face:

1 like

Up

1 like

Ah ja… En wisten jullie al dat dit een remake is?

th-2208996504

Toen al gaaf… Nu alweer!!

2 likes

Up

1 like

Up! Bijna zomer… ok, ok… het lijkt er buiten nog niet echt op… maar toch…

Deze KNALLERRRRRRRRR maakt het zomergevoel compleet.

2 likes