krisendaan.nl in Ede toegevoegd.
Heel handig dit, bedankt voor het plaatsen.
Iemand een tip voor een horlogemaker in of rondom Leiden? Heb zowel vintage horloges als moderne uurwerken die wel wat liefde kunnen gebruiken Zie in de buurt niemand op de kaart staan, maar begrijp dat dat ook kan zijn omdat ze geen lid zijn van dit mooie forum. Alle tips zijn welkom!
Juwelier Plessen kan volgens mij horloges servicen. Zelf heb ik geen ervaring met hem.
Of Den Haag nog onder “rondom Leiden” valt weet ik niet, maar ik heb goede ervaringen met https://horlogereparatiedenhaag.nl/
Ik heb goede ervaring in het verleden met Frans de Groot. Zit in Gouda, maar dat is geen wereldreis vanaf Leiden. Hier de link: Omega reparaties - Horlogemaker Frans de Groot - Gouda - Omega reparatie - Omega Service Center
Succes!
O. Ik wat minder. Don’t get me started. Je vindt hem hier op het forum ook niet meer terug en ik schijn daar iets mee te maken te hebben.
Iets met over, een paard, en tillen.
Dat kan natuurlijk. Ik spreek alleen voor mezelf en mijn ervaring was destijds prima. Al jaren heb ik een vaste horlogemaker waar ik heel erg blij mee ben. Dat is iemand anders. Daar gaan bijna al mijn horloges naartoe, maar die zit niet in de buurt van @MrTime . Fijne avond nog!
Dat is jammer. Ik heb hem verwijderd. Bedankt voor de tip!
Dat is inderdaad jammer
Balen, er zit al zo weinig hier in het oosten.
Ik heb begrepen dat Tony Langeler uit Made is overleden.
Oh, dat is triest. Hij was natuurlijk niet meer de jongste, maar het was toch altijd iets speciaals om bij hem langs te gaan. Een vakgek en vakkundige man met zeer veel passie. Ik heb gereviseerde Eterna en Longines bij hem gekocht.
Ja, bijzonder mens was dat. Ik heb er ook eens een middag door gebracht. Meer dan tien jaar geleden. Hij werkte toen al alleen op afspraak, nadat hij en zijn vrouw een zeer gewelddadige overval hadden mee gemaakt.
Verschillende horloges bij hem gekocht.
Aardige man, vakman, en absoluut een horlogeliefhebber.
R.I.P.
Ja, ik heb een half jaar geleden nog een leuk contact met hem gehad. Niets wees erop dat hij er nu niet meer zou zijn.
Ik kocht een Tourist Everlight bij hem. Hij was gestopt met Rolexen maar de passie voor horloges was er nog steeds.
Hoewel de winkel niet aantrekkelijk (meer) was( opzettelijk)
is het inderdaad een verlies.