Zoeken kijken twijfelen

Het kriebelt weer… de meeste van jullie herken dit vast en weten ook wel wat dat gaat beteken… veel zoeken op internet, plaatjes kijken. en veel informatie zoeken.
Ik ben opzoek naar een aanvulling op mijn huidige collectie die voornamelijk uit duikers bestaat… laatst heb ik mijn seiko kinetic weer nieuw leven ingeblazen en ben ik er achter gekomen dat een wat kleiner horloge me helemaal niet misstaat… (althans dat vind ik)… Daardoor heb ik mijn zoek criteria weer wat kunnen uitbreiden…

nu heb ik de volgende twee horloges gezien en ben benieuwd wat jullie er van vinden? ook ben ik benieuwd of er iemand ervaring heeft met de rolex? (over de kleine speedy heb ik voldoende gelezen hier). Ik heb het idee dat beide horloges goed staan op een mooie lederen band…

De prijzen zijn wel aardig maar de locaties daar word ik
een beetje zenuwachtig van.
Voor het zelfde geld krijg je een pakket met mooie Spaanse
en Italiaanse kiezelstenen binnen.

Als je voor een speedmaster gaat zou ik gaan voor de professional en niet voor de reduced. Ik heb zelf ook doorgespaard om de echte beleving te ervaren.
Succes met je keuze!:slight_smile:

Succes! Zelf had ik dat idee (reduced) ook, maar ik ben nu aan het sparen (al lang en waarschijnlijk nog lang😀) voor een nieuwe Moonwatch.

Zo heel blanco honderd keer liever de vintage Rolex. Als ie echt is. En origineel.

Gelukkig ben je van plan om er een leren band op de zetten, want wat een stuk schroot van een stalen band hangt er aan die Rolex zeg, daar zou ik hard van weglopen. :astonished:

Overigens een apart tweetal om uit te kiezen, echt twee totaal verschillende horloges. Misschien eens wat gaan passen om te kijken of het iets voor je is?

Je krijgt wel een jaar garantie op die kiezelstenen! Sluit me aan bij Marjanne, een professional is in mijn ogen vele malen beter dan een reduced. Doorsparen is dus de boodschap.