Zoekende naar een horloge

hallo, ik ben al 4 maanden op zoek naar een horloge. maar krijg de perfecte maar niet gevonden.

Ik vind de wat grotere diesel horloges prachtig. enkel het nadeel dat vrij wel iedereen ze heeft. en ik hoor dat de band snel kapot gaat. nu ben ik dus benieuwd wat jullie mij aan raden?

het bedrag wat ik wil besteden is ook een beetje de prijs klasse van diesel. zo tot de 300 en misschien net er boven.

1 like

Ieder zo zn ding maar brrrr. Ik zou sowieso bij de horlogemerken gaan kijken in plaats van de modemerken :wink:

1 like

Welkom op het forum Stijn. Neem eens de tijd rustig te gaan lezen hier. Je vind hier de mooiste horloges, tussen hele prijzige en heel laag geprijsde. Maar koop uiteindelijk wat jij mooi vindt.

Welkom.

Ik denk dat je hier wel een modelletje kan vinden.

Welkom, lekker veel lezen en dan een Seiko kopen!

4 likes

iets anders…

1 like

Diesel??! :grimacing: :face_with_raised_eyebrow:

Ik zou inderdaad nog ff verder surfen op dit forum en je verdiepen in de mogelijkheden!

Maar aan de andere kant: kies vooral wat jij leuk vindt; als je blij wordt van zo’n Diesel hockeypuk; gewoon doen en laat anderen maar babbelen! :cowboy_hat_face:

1 like

in het CO2 tijdperk niet meer verantwoord… :stuck_out_tongue:

bedankt voor de snelle reacties.

ik geef eerlijk toe dat ik niet veel verstand heb van horloges. en ben ook niet van plan me er ver in te verdiepen. ik wil een mooi horloge om dagelijks aan te doen.
daarom dacht ik dat dit dus de perfecte plek is om hulp te vragen.
ik lees dus al snel dat diesel niet zo in de smaak valt hier :grin:.

1 like

Welkom. Kijk hier eerst effe rond…laat die Diesels links liggen en koop wat leuks voor €300

Enkele voorbeelden wat je onder of rond de €300 kunt kopen nieuw of gebruikt hier op het forum

Zomaar wat voorbeelden voor minder dan €300 of rond de €300 al dan niet jong gebruikt of nieuw.

7 likes

De optie Casio Edifice hierboven aangegeven is denk ik een goeie voor jou, en misschien zit er tussen Citizen Eco drive iets voor jou bij…Het voordeel van deze horloges is de goede kwaliteit en dat je niet om de 2 jaar om een batterij moet aangezien deze wel op een batterij lopen maar opgeladen worden door een zonnecel en dan misschien tussen de 15 en 20 jaar vervangen moeten worden.

Als je even googelt en dan de afbeeldingen bekijkt zit daar misschien wel wat voor je tussen…i.i.g succes met je zoektocht! :slight_smile:

https://www.google.nl/search?q=citizen+eco+drive&safe=active&client=ms-android-samsung&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj2tpTAtpvaAhVnKcAKHfBWCwwQ_AUIESgB&biw=360&bih=560

Ik heb zelf deze en dat is met een Super titanium band en saffierglas:

1 like

Hoi, niet slecht bedoeld hoor maar denk dat je spijt gaat krijgen van zo’n dure diesel. De andere leden zullen dat beamen. Dit is mij ook overkomen met een te duur mode merk.

Maar goed dat je het vraagt, ik denk dat hier goede tips uit voortkomen!

Veel mensen hier hebben moeite met horlogemerken die voortkomen uit modemerken zoals Diesel, Armani etc.

Dat wil niet zeggen dat die horloges ontzettend slecht zijn; het zijn gewoon goedkope quarz horloges met-soms- best een aardig design.
Maar het zijn geen horloges met een mechanisch uurwerk of enige geschiedenis of echt karakter.
Daarom zijn ze niet populair hier. :smiley:

Dát gezegd hebbende: kies het horloge dat jij leuk/mooi/passend vind! :slightly_smiling_face:

1 like

Ver weg blijven van modemerken betreft horloges imo…

1 like

'N dikke G shock?