Zoekt een horloge

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed horloge die binnen mij budget past. Ik heb er al een paar gevonden maar die vallen buiten mijn budget, en nou ben ik niet echt een kenner op het horloge gebied. Dus wou ik aan jullie vragen of jullie me misschien kunnen helpen met zoeken. Hieronder staat hoe die ongeveer moet zijn.

  • Niet duurder dan €150,-
  • 200m waterdicht (moet er mee kunnen duiken/snorkellen)
  • hij moet zwart zijn
  • een chronograph horloge
  • er mogen wat digitale dingen in zitten maar liever niet

Ik had er één gevonden die aan alle “eisen” voldoet maar hij is een beetje te duur.


Hij staat bij de Kalashnikov horloges en het is de AK-1000 Limited Edition
Dit is de site van dat horloge zodat je een beetje kan zien wat ik bedoel. En vooral zon bandje zo ik er ook op willen hebben.

Nogmaal ik weet weinig van hoorloges af dus ik weet niet of het haalbaar is wat betreft mijn “eisen”. Maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

deaq

Als je er professioneel mee wil duiken zal je je budget denk ik iets hoger moeten maken. Zonder chrono zijn er wel weer genoeg leuke duikers te vinden die betrouwbaar zijn.

Mischien dat iemand anders toch wat weet?

Voor dat bedrag is er denk ik wel een Monster te vinden, alleen dat is weer geen chronograaf. Verder voldoet ie wel aan je eisen.

Idd een seike monster is een goede optie met chrono is het weer een prijsklasse hoger vooral de stalen band doet je dan de nek om denk ik.