Zoektip voor een All Black horloge, wie weet wat?

Ik ben op zoek naar een volledig zwart stalen horloge. PVD coating dus waarschijnlijk. Wat ik erg mooi vind is dezeYema maar ik heb eerder een gewone Superman gehad en de bezellock blijft overal achter haken.
Liefst een automaat tot max EUR 800,- Gaat dat lukken?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!
Groeten Robert

1 like

En een Casio F91W?

2 likes

Davosa Ternos Black Suit

3 likes

Als je iets meer geld neerlegt, heb je een mooie 1521 pvd

Dit wordt hopelijk mijn nieuwe aanwinst dit jaar

12 likes

Ik vind deze kastvorm enzo wel mooi:

Maar helaas wel 1100,- en geen automaat. Wel niet zomaar een Quartz-uurwerk.

Deze heeft die eigenschappen wel voor onder 800…:

10 likes

https://www.juweliervanwillegen.nl/tissot-seastar-1000-black-43mm?gclid=CjwKCAiAsOmABhAwEiwAEBR0Zq9GOQbVhcAtkSEgIjbaal-02X9ZWwgz5LfzkKvfRiMbMuDCclcEABoCLycQAvD_BwE

3 likes

Binnen budget: armida a1 42 mm, dlc band verkrijgbaar ipv deze isofrane stijl rubber.

Het ziet er stoer uit. Maar misschien is het een idee om eerst eens de volledig zwarte GShock Ga2100 te proberen.
Ik heb die gehad en die was echt zo zwart dat ik er een beetje depri van werd om naar te kijken :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

https://www.marathonwatch.com/collections/general-purpose-mechanical-watches US Army issued

1 like

6 likes

Ook met bijhorende zwarte metalen band.

Deze kende ik nog niet en is heerlijk sinister:

Prijskaartje wel out of reach dan: +/- 1.300 op Chrono.

Gewoon om wat mogelijkheden te laten zien.

6 likes

Sexy…

1 like

Dat is die 500 extra wel waard :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb zelf een Aikon 42mm zonder pvd gehad, echt een super goede bang for buck verder. Wat een afwerking van die kast… Door de geïntegreerde band draagt hij ook wat kleiner.

Nog eentje dan:

Zwarte datumvenster maakt hem af. :black_circle:

4 likes

Ik dacht ook gelijk aan de Longines. Die is nu online bij Schaap te bestellen voor 890 euro en de gmt versie voor 990. Edit: wel op rubber.

2 likes

Zijn prachtige modellen met een flink dikke pvd-laag. Helaas wel quartz dus…

Red je nieuw net niet voor 800,- maar er staat er eentje op marktplaats met een vraagprijs 600,- met nog een blauwe en oranje band er bij (niet van mij).

2 likes

Oef de Longines VHP staat al op mijn lijst in het blauw. Hamilton is ook mooi als het een stalen band was. Maar bedankt!

2 likes

Zoek je een stalen band dan? Hmmm, even verder zoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dan kan nog steeds de 1521 met milanese band

1 like