Zoektip voor een All Black horloge, wie weet wat?

Victorinox Airboss Black Edition
Review

2 likes

Of ga voor een custom bij Label Noir: https://instagram.com/labelnoirdesign?igshid=1aocz1a4q69ry

Hebben ze deze ook met de stalen band?

Slechts 390 euro en automaat.

1 like

Helaas niet volgens mij… dan was hij nog gaver geweest!

Aan de andere kant is die PVD ook wel jammer, die stalen band schitterde prachtig in het licht zonder…

Ik heb hier overigens ook erg vaak over gedacht en naar horloges gezocht. Ben bang dat een normale PVD coating niet heel duurzaam is op de lange termijn dus ik zou zelf eerder kiezen voor een zwarte Damasko, iets van carbon, of juist van plastic a G-Shock of Swatch.

Dank je, deze is erg mooi en ook echt wel wat anders dan de rest van mijn collectie

1 like

En ceramic? Ik weet dat Armani er 1 heeft. Op zich wel oké maar het merk heb ik helemaal niets mee

Ja, die mag ook in het rijtje :slight_smile: Net zoals carbon wel heel kostbaar jammer genoeg

ik zou hier wel voor willen gaan qua stijl;

De Royal Oak van Karl Lagerfeld

2 likes

Hij is zeker tof. Heb mijne helaas verkocht maar kreeg spijt en heb toen de gewone stalen met zwarte dial teruggekocht :sweat_smile:
De pvd coating op de Representor is trouwens aardig krasvast, dat is nog wel eens een puntje van kritiek bij een hoop pvd gecoate horloges.

4 likes

1 like

Ik kom nu zelf deze tegen… off wat mooi…

2 likes

Sorry deze is velen malen duurder dan wat je aangaf, maar als ik aan zwart denk moet ik altijd hieraan denken. IRL zo vet :sunglasses::tada:

2 likes

2 likes

Buiten budget (nieuw) maar wel een tof ding vind ik

1 like

1 like

Deze zag ik net langs komen: TK: Seiko 5KX stealth (SRPD79) incl. Crafter Blue

1 like

Heb zelf lang getwijfeld over deze… Is helaas niet helemaal zwart, maar komt misschien wel genoeg in de buurt…
Wellicht iets voor jou @Rovr?

https://link.marktplaats.nl/m1659506828?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Ik had hem gezien op MP. Het wordt ws geen diver. Een field watch komt dichter in de buurt bij wat ik zoek. Dank voor de tip!

Groeten Robert

1 like