Zoektocht compleet

Een kleine twee jaar geleden kwam ik onderstaand plaatje tegen op nu.nl .

Een horloge overhemd… tot dat moment wist ik niet dat ik dat nodig had in mijn leven.
Maar ja, zo gaan die dingen.
De zoektocht leverde wat leuke polo’s op, maar niet exact degene in de foto.

Na wat mailtjes naar het Rotterdamse museum (waar de foto is gemaakt) , via de fotograaf, naar de medewerker zelf, had ik uiteindelijk een merknaam te pakken.
Die ging met de juiste maat in vinted/marktplaats/whatever , en na een heul aantal maanden ;

Jeuj \o/

Tikje aan de krappe kant (ik ben bepaald niet “slim fit”) maar hier kom ik geloof ik nog wel net mee weg (en grotere maten bestaan blijkbaar niet)

Ikke blij !

63 likes

Ooh wat heerlijk. Dit is heel humoristisch maar naar mijn mening nog niet eens echt “over de top” ofzo. Ik wist niet eens dat dit bestond!

1 like

Niet echt een tijdloos design, tijd is rekbaar, je groeit er na enige tijd wel in.

2 likes

Dit overhemd had ik eerder al gevonden, maar omdat Rolex niet echt mijn merk is (wel mijn pols, niet mijn horloge) ging de zoektocht verder .

7 likes

Dat zijn heel veel NA’s in één keer! Leuke vondst & goed gevonden!

1 like

De aanhouder wint!!!

1 like

met google lens foto zoeken kom ik meteen uit bij No Excess
Ik neem aan dat je het bedrijf zelf ook gebeld hebt of ze nog iets hadden liggen?

Leuk dat je hem eindelijk gevonden hebt.

1 like

Nú wel ja …

Bij de eerste foto bedoel ik, hoofd even eraf en gaan. Maar was maar een tip hoor. Maar konden ze bij het merk niks voor je beteken qua maat dan? OP hun site zie maten van s tot 4xl namelijk.

Nogmaals, ik probeer allen te helpen.

1 like

Toen ik contact had (dik een jaar geleden) hadden ze dit niet meer in voorraad.
(En Google wist toen blijkbaar ook minder)

Haha mooi ! Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Geduld Jos, geduld :grin: Leuke aanwinst, veel kijkplezier want ja, past nog niet

1 like

Koelere wat een geld…

Goud hè :smirk:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA :+1:

1 like

https://www.walmart.com/ip/Men-s-Shirt-Clock-Print-Long-Sleeve-Casual-Tops-Fashion-Baroque-Floral-Slim-Shirt-19014C-Gold-3XL/2065474609

Voor als het goedkoop moet…walmart :grin:

2 likes

Cool hoor :grin::+1:

Leuk

Mooie aankoop :+1: