Zoektocht dameshorloge

Hallo,

Een meisje uit mijn klas zoekt een nieuw horloge.
Galant als ik ben heb ik mijn hulp hiervoor aangeboden (;)), mede omdat ik niet wil dat ze een oozoo of iets in die richting koopt.

Budget is niet echt hoog, ik denk 50-125 euro.
Ik heb een idee van wat ze wil, maar kan nog niet echt iets in dat prijssegment gevonden krijgen. Ze is op zoek naar een simpel, vrouwelijk horloge die een beetje klasse uitstraalt.

Ter indicatie, deze Calatrava vond ze erg mooi, op de diamantjes in de bezel na :

Ook een horloge als de Reverso Duetto en een Cartier vindt ze wel mooi.
Een simpel vrouwelijk horloge maar die niet te oubollig is, een beetje speelse elementen oid. Zonder al te veel poespas maar wel een beetje jeugdig.

Hopelijk hebben jullie wat ideetjes wat een beetje in haar stijl valt.

Hartstikke bedankt, ook namens haar :wink:

Krentenbol

Ze heeft iig smaak!

Wellicht toch eens bij de vijfjes van Seiko kijken!? Zullen ongetijfeld modellen tussen zitten die ze mooi vind. Gelijk een degelijke en mooie manufactuur!

Player;):stuck_out_tongue:

50-125 euro of toch 50K-125K (gezien de voorbeelden die je aandraagt?8-))

Groet
Herman

Voorbeelden zijn ter indicatie van haar stijl. Ik ken geen dameshorloges in die prijsklasse vandaar de vraag op het forum.

Bidle, thanks, had ik al aan gedacht maar ze vond ze te lomp.

Chineesje misschien?
Gr,
L.R.

Voor krap EUR 200,- deze:

Als dit te lomp is kun je met een beetje geluk voor dit geld een Maurice Lacroix Divina vinden. (nu op Chrono24)

Tot slot misschien iets in deze richting:


Armani is in ieder geval stijlvol en ten opzichte van een aantal andere modemerken kwalitatief bovengemiddeld van robuustheid/afwerking.

Budget omhoog als je kwaliteit wilt in een homage…oozoo is niks maar vrouwen veranderen vaak dus toch een optie…

Danish Design €150,- http://www.wereldhorloges.nl/danish-design-stainless-steel-iv63q880.html

Kijk eens op Casio Sheen. Dit is een speciale dameslijn met zeer mooie modellen geschikt voor dit budget.
Hier een greep uit het assortiment.
http://shop.ebay.nl/i.html?LH_PrefLoc=2&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1229&rt=nc&_nkw=casio+sheen&_trksid=p3286.c0.m14&_sop=15&_sc=1