Zoektocht horloge diplomering dochter

Wat tips van mij. Niet allemaal helemaal binnen de parameters, bijv. niet allemaal Swiss Made, maar wellicht zit er iets tussen. Qua budget, je moet dit online allemaal wel tussen de €600 en de €1000 kunnen vinden:

Mido Ocean Star 36.5 - M0262071105100

Hamilton Khaki Aviation Pilot Auto 36mm - H76245840

Seiko Presage Cocktail Time Limited Edition Automatic Bar Tequila Sunset Guilloche Style Dial SRPE47J1 (ook nog leuk om op een feestje te kunnen zeggen als iemand vraagt wat voor horloge je om hebt :smile:)

Nomos Club Campus coral 36mm - 714

Succes met de zoektocht!

6 likes

5 likes

Deze

4 likes

Een Seiko Presage als deze lijkt me leuk voor een dochter :smiling_face:

Zwitsers wordt lastig in deze zoektocht. Vaak zijn ze ook piepklein.

5 likes

Als ze van sportief houdt heb ik hier een mooie Seiko Prospex Solar van 38,5 mm, de SNE575P1.

1 like

Kan wel als ze de polsmaat maar heeft. Vrouwen hebben doorgaans een smallere pols. Voor 42mm wil je toch een pols omtrek richting de 17cm hebben.

47.5 mm. Kan ze gelijk dr nagels mee schoonmaken.

Leuk. 38.5, betaalbaar. Alleen niet mee zwemmen, maar goed, pech. Denk dat 99% van alle horlogedragers dat geen ene moer interesseert.
Sowieso zijn die Presages natuurlijk prima.

2 likes

Kan zijn, maar het is draagbaar en quartz. :shushing_face::grinning:

:sunglasses:

3 likes

Mijn vrouw draagt hem prins, met haar ranke 16cm meisjespolsjes.

Is dat die die te koop staat? :wink:

Wel een Quartz, maar stoer en praktisch

5 likes

Als ze genoeg grof gebouwd is wellicht wel. Persoonlijk vind ik het geen ponem zo’n bakbeest om een vrouwen pols.

Ik denk dat ik voor de 33mm PRM 100 zou gaan. Deze heeft een Powermatic 80 binnenwerk. Wat als een prima automaat bekend staat. En zeker in goud met crème mooi vrouwelijk.
IMG_3972

Certina DS Action 34.5mm

5 likes

Nee. Totaal andere kleur. Zacht roze is één ding, maar ik zou nooit een oranje horloge aanraden wanneer het een landmark cadeau is wat je verwacht dat jaren gedragen moet gaan worden. Oranje horloges zijn voor er bij, in mijn optiek.

Voor doorsnee horloge waar veel mensen jaloers op wensen te zijn, zie het groen deel van het forum :wink:

Misschien wil ze wel een knoepert van een ring met edelsteen :eyes:

Naam en rugnummer (en telefoonnummer) a.u.b.?

Geen idee.:upside_down_face:

1 like