Een Hanhart 417 es is zeker geen duiker!
Edit:Ook gefeliciteerd met de verloving!
Veel goede suggesties langs zien komen. Ik voeg er nog graag een toe; de Nomos club neomatik sport. In verschillende prachtige dial kleuren verkrijgbaar
Gefeliciteerd! wat spannend!
Ben je dan op zoek naar iets dressy of toch wat sporty?
Als je voor de carrera gaat dan zou ik day-date doen (deze heeft ook een heel mooi geribbelde plaat)
Of misschien heel wat anders: kan je meteen timen of de ceremonie niet uitloopt
Als niet met een blackbay zit je altijd goed
Allereerst, gefeliciteerd Rob!
Qua horloge-keuze, ik denk dat je met een BB36 of Aqua Terra 2 super mooie opties hebt. Ik vraag me alleen wel af of je je trouwhorloge niet wilt afstemmen op de ‘setting’ van het huwelijk. Mocht je bijv in 3-delig pak gaan, dan lijkt mij een Tank of Reverso juist veel geschikter. En naderhand is de associatie met zo’n dresser juist heel gaaf, waardoor je wellicht deze alleen bij speciale gelegenheden gaat dragen.
Leuke zoektocht, succes!
Ik mocht niet eens een horloge dragen onder mijn trouwpak not done zegt mijn vrouw
Tudor BB 36/ 39 of iets meer field watch de Ranger.
Ze is streng geen keuze zullen we maar zeggen. Dus daarna alles ingehaald
Mooie foto’s! Goede suggesties allemaal. Ik zou toch ook een Black Bay met gladde bezel als tip geven. Vooral die met een oyster band, dat is echt trouw materiaal.
Eens, top of the short-list. De Ranger vind ik geweldig, mis alleen de “Snowflake” t.o.v. de BB
Je maakt het niet echt makkelijker hè?
Zeker overwegen waard, bedankt.
Allereest van harte met je voorgenomen huwelijk. Te tweede gefeliciteerd dat je partner akkoord gaat met een trouwhorloge… Ik ben 21 jaar geleden getrouwd en het koste wat tijd voor ze aan het idee gewend was. Mijn keuze viel destijds op onderstaande maar mijn smaak was toen ook nog niet zo ontwikkeld als nu. Overigens nooit spijt gehad maar toen waren duikers ongeveer de enige optie voor mij. Nu heb ik net een 38 mm Nomos aangeschaft, totaal anders. Mjjn advies is dus, volg je smaak en kies iets tijdloos en bij voorkeur van een (hogere) kwaliteits merk.
Groeten
Rutger
Zoekt u vooral niet verder en ga voor een Seamater. Wat een veelzijdig horloge; chique op een leren band, sportief op rubber en nonchalant op een nato. Hier de mijne op leer.
Met een beetje zoekwerk prima te vinden binnen je budget.
Oh jah, en uiteraard gefeliciteerd. Wat gaat dat een mooie dag worden.
Gefeliciteerd! Misschien niet geheel onbelangrijk om te weten: trouw je in pak zo ja welke kleur?
Gefeliciteerd met je huwlijk! Helaas te weinig veratand van horloges omje een goed advies te geven. Succes, en met advies van de leden van dit forum, zal het wel goed komen. Laat ons weten wat t gaat worden als je eruit bent.