thieuster Schreef:
Guinand heeft gereageerd en ik heb hun voorstel
een paar tellen geleden doorgestuurd naar Henrik.Menno
Mooi ben benieuwd!!
Guinand heeft gereageerd en ik heb hun voorstel
een paar tellen geleden doorgestuurd naar Henrik.Menno
Mooi ben benieuwd!!
Zijn nu alle voorstellen binnen of zitten er nog in de pijplijn?
Ik heb net twee voorstellen voor een Steinhart ingediend!
Ik heb net twee voorstellen voor een Steinhart
ingediend!
Hmmmm, dat kan erg interessant zijn. Top man!
begin nu toch steeds nieuwsgieriger te worden!
X( …Spannûûûnd
Ik hoop dat hij eind December 2011 uitgeleverd wordt.
Heb een belofte gedaan dat ik dit jaar geen horloge meer koop, maar als het een mooie duiker wordt denk ik dat ik me moeilijk in kan houden
Het streven is meestal om de Limiteds in november uit te reiken. Betaling dient sowieso vooraf te geschieden, dus al bij inschrijving (meestal mei/juni dacht ik?)
Het streven is meestal om de Limiteds in november
uit te reiken. Betaling dient sowieso vooraf te
geschieden, dus al bij inschrijving (meestal
mei/juni dacht ik?)
Dat is wel te doen, hopen dat het iets afzichtelijks wordt zodat ik niet in de verleiding wordt gebracht
Meestal vind het merendeel de Limited afgrijselijk, dus je maakt en goed kans je geen zorgen te hoeven maken
En de spanning stijgt verder, ik heb net besloten er een duiker bij te nemen want ik ga er even vanuit dat de LE meer een dresswatch wordt.
Meestal vind het merendeel de Limited
afgrijselijk, dus je maakt en goed kans je geen
zorgen te hoeven maken
:S
Ik hoop eigenlijk ook op een gedrocht.
Scheelt weer geld.
Aan de selctiecie: wat mij betreft: geen “kerstboom”, wel secondenwijzer en datum en mooie automaat bv Valjoux.
Succes met de selectie en groet,
j.helmers
Vandaag de laatste dag voor het inleveren van de voorstellen.
Betekent dit dat de voorstellen dan morgen (15-04-2011) bekend gemaakt worden?
Ben erg benieuwd, hoewel de kas bijna leeg is, kan er natuurlijk altijd geschoven, geregeld, geritseld en uitgesteld worden als ik echt wil!
Ik ben beniewd en erg niewsgierig.
Ik hoop dat we morgen meer te horen krijgen. Ben erg benieuwd.
Ik hoop dat we morgen meer te horen krijgen. Ben
erg benieuwd.
Zie de openingspost:
"De eindronde begint in mei 2011 met de presentatie van alle ingezonden voorstellen en daarbij een verkiezing door alle gebruikers van Horlogeforum.nl (die voor 1 maart 2011 waren ingeschreven). Uiteindelijk zal uit die verkiezing een winnaar naar voren komen die de Horlogeforum.nl Limited Edition 2011 zal worden! "
even geduld dus!
Mijn hoop is nu gevestigd op de volgende passage uit de procedure wat betreft de LE 2011:
“Wij vragen u overigens niet uw voorstel geheim te houden tot aan de verkiezing, die overweging moet u zelf maken, …”
Kan niet meer wachten X(
Helemaal mee eens, start up your (geruchten)engines!
Wij willen plaatjes, en vooral willen we allemaal door elkaar heen schreeuwen of hij groter of kleiner, meer of minder, RVS of Ti, zwart, geborsteld , glimmend of een combinarie, op leer, staal, Ti, rubber, canvas, nato, zulu.
1, 2, 3, 4 wijzers, 0, 1, 2, 3 complicaties, wit, zwart, blauw, geel, oranje, persplex, mineraal glas of saffier.
Iedereen wil wat anders en toch komen we er weer uit, laat het proces beginnen.
Spannend!!