Nato, leer, rubber… kan alles hebben
Daar kan ik helemaal inkomen ja.
Vind het ook leuk om lekker rond te kijken en te passen. Lekker bezig zijn met de passie voor horloges. Vroeger in m’n begin jaren was bigger better. Ik moet nu er nu niet meer aan denken.
Smaken veranderen en daar ben ik blij om haha.
Ik begrijp nooit zo goed wanneer iemand, zoals nu, aangeeft dat hij 42+ mm wil, mensen altijd maar weer zonodig moeten proberen hem te overtuigen dat je kleiner “moet”.
Het lijkt me toch duidelijk wat hij wil.
Bij mij moet je ook niet aankomen met horloges onder de 42mm. En dan heb ik “maar” een 19,5cm pols.
Dat gezegd hebbende: ik neem met de GTG m’n Hamilton wel mee. Moet je die eens passen.
Geen duiker, onder de €1000, en ziet er geweldig uit. En je kunt er een hele lading banden aanslingeren. Ik heb m met staal, maar die heb ik eraf gehaald voor leer.
Overigens zul je tijdens de GTG heel veel kunnen passen gok ik zo
Ik probeer hem niet te overtuigen hoor.
Ik was het eens met fatc. Als je 10 horloges van 42mm naast elkaar legt dan bestaat er een grote kans dat er een paar tussen zitten die kleiner of groter lijken dan de overige. Terwijl ze allemaal 42mm zijn. Bepaalde horloge vallen groter of kleiner uit dan de maat in 1e instantie zou vermoeden.
Mijn voorkeur gaat uit naar kleiner korter dan maat doet vermoeden.
Het maakt veel uit of een horloge all dial is met dunne bezel. Of kleinere dial met draaibare bezel doet alweer kleiner aan dan bovenstaande.
Mwah, dat effect heeft 35/36mm voor mij… echter 36 op een stalen jubilee vind ik dan wel weer ok. 40mm is in mijn optiek perfect voor grotere polsen. 42mm is top voor duikers maar een dresser boven de 40 vind ik niet kunnen ongeacht de enormiteit van de pols.
Dit is een echte bandenslet
Die!
Dat gaat helemaal goed komen
Hele mooie chique verschijning dit zeg!
Als dat toegestaan is doe dan meteen een submariner
Dat is dan weer een duiker
Ik zou gaan voor een invicta 1953. Bandenslet bij het leven, kan heel veel hebben en kost niks. Kun je er een leuk horloge naast kopen of verder sparen terwijl je met de Invicta lekker lol hebt. Krasje bij het wisselen is ook niet erg, dus topper.
Ja dat is inderdaad wel waar. Ik heb er ook bij die officieel 42mm zijn maar veel kleiner ogen. En ik merk dat ik die veel minder draag.
Die slaat de spijker op de kop denk ik
Dat is precies wat hij zoekt
Hier polsen van 23 cm omtrek, ja weet het baas boven baas… Zelfs 42cm gaat hem bij mij echt niet worden. (meestal) - 44mm vind ik zelf het prettigst dragen. Daarna komt het probleem van niet passende banden ook nog eens om de hoek kijken haha… Die dingen passen haast nooit. Net op het laatste gaatje, dat zitten ze te straks en past het overige stukje niet meer onder de keeper…