Zoektocht naar een nieuw horloge

Beste forumgangers,

Na eind vorig jaar een Frederique Constant Business Timer te hebben aangeschaft heb ik steeds meer interesse gekregen in horloges en wat er achter zit. Ik ben alweer druk bezig met het zoeken naar een nieuw horloge, ondanks dat ik het in dit geval moet doen met een lager budget: 150 euro (ben een student).

Ik heb rond zitten kijken op verschillende websites, maar wil zelfs voor dit relatief lage bedrag mijn geld wel goed besteden (en veel webwinkels hebben hele wisselende prijzen, dus ik wil tevens checken of ik niet veel te veel betaal). Vandaar dat ik jullie om hulp vraag. Ik zoek een betrouwbaar merk wat als kwalitatief hoogwaardig wordt gezien, het maakt verder niet direct uit of het nou Russisch is of uit China komt.

Heeft er iemand suggesties naar welke merken ik moet kijken?
Ik ben vrij open voor nieuwe dingen, alhoewel ik persoonlijk geen grote fan ben van een metalen band. Tevens ben ik geen echte seiko liefhebber. Hiernaast is de enige echte eis dat het horloge een beetje makkelijk beschikbaar is (betrouwbare online shop).

Alvast bedankt voor jullie hulp en ik hou iedereen op de hoogte mocht ik iets leuks vinden.

Groeten,

Camiel