Zoektocht naar een passende bracelet

Goede avond allemaal

Ik heb een Omega 136.0049 met roman numeral dial. Ooit gekocht op leer. Maar als je online de foto’s ziet van het horloge met een bracelet. Dan kietelt het toch wat om er ook een aan te schaffen. Na al enkele maanden op de achtergrond op zoek te zijn nog altijd niks gevonden. Vooral een passende endlink lijkt niet te vinden.
Na nog maar eens wat google searches vond ik op het omega forum een man die hetzelfde probleem had als ik. Wat blijkt. Seiko heeft voor de H601 serie een bracelet die ook perfect past op de omega.
Dan daar maar naar op zoek. Ook niet allemaal makkelijk te vinden. Uiteindelijk toch iets gevonden dat lijkt te passen. Vandaag hem er maar eens aangemaakt.
Hij past qua afmetingen en het kan er voor even wel mee door. De endlink sluit niet nauw genoeg aan aan de kast. Dus de zoektocht gaat nog maar wat door.
Moest er iemand toch de gouden tip hebben. Let me know :wink:
Hieronder wat plaatjes.

Is het een optie cq mogelijk om een dubbele passage in de endlinks te plaatsen?
Daarmee bedoel ik dat bij iedere endlink twee kokertjes worden ingeschoven waarbij de onderste voor de pins worden gebruikt - de bovenste (dichtst bij de kast) als ‘vulling’.
Van opzij gezien vormen ze een 8, je zult ze wel aan elkaar moeten lijmen ofzo…
Ik hoop dat dit helpt, de verbinding zoals nu lijkt me in elk geval geen succes. :four_leaf_clover: