Dag vrinden,
Ik heb momenteel een kern van mijn collectie waar ik eigenlijk best tevreden over ben. Dit is natuurlijk heel erg fijn, echter zorgt het er ook voor dat mijn flipper mogelijkheden en al het vertier dat daar mee gepaard gaat op een laag pitje staat.
Daarom heb ik besloten dat ik een nieuw horloge nodig heb om het vlammetje weer aan te wakkeren.
Nu verveel ik me en lijkt het me leuk om aan de hand van een topic te kijken met welke ideeën jullie komen.
Onderstaand zien jullie het geen ik nu heb.
Rolex explorer - de alleskunner die overal bij staat.
Rolex Sub - mooi formaat duiker en brengt wat kleur in de collectie.
Rolex day-date - want Rolex Day-date
Speedy - bandenswappert en leuk om een chrono er bij te hebben.
Squale - omdat ik ineens in mijn hoofd haalde dat ik meer kleur wilde. gemod met saffieren bezel en vind het een leuk zomer horloge.
G-shock gmw-b5000 - festival horloge. Ook tof om 3 verschillende kleuren opties te hebben hierbij.
G-Shock gw5000 - Voor wanneer ik klussen heb waarbij het ‘lekker link’ (Darkwing Duck, 1996) kan worden.
Wat ik zoek: ik heb geen flauw idee. Budget zit tot max 3k ofzo. Dit hoeft niet persé helemaal op.
Ik heb zitten kijken naar een maurice lacroix aikon in 39mm, maar twijfel of deze me kan bekoren.
Dressers ben ik in de regelmaat niet zo van, maar ge wittet nôôit.
Vermoedelijk gaat de nieuwe aanschaf niet het horloge worden dat ik mee de kist in ga nemen, dus enige waardevastheid zou leuk zijn. Dwz geen nieuwe horloges die 1/3 afschrijven. Anders moet ik weer heel stoer hier gaan roepen dat elke hobby geld mag kosten en dat het me niks doet, wat dus wel is.
Ik ben benieuwd wat er uit komt.