Zoektocht naar nieuwe aanwinst onder 1500

tenor

3 likes

Hej, ik ben een werkman hé.
Dan heb je wel andere dingen te doen dan op je nageltjes te letten.

3 likes

arG77wd_460s

9 likes

Zijn er nog grand seikos onder de 1500?

I’m outta here :joy:

Check dit topic eens voor inspiratie:

2ehands is wel wat te vinden, maar geen duiker

1 like

Ik had een aantal linkjes met tips in dit topic geplaatst. Linkjes van de website van Ten2two, maar dat is kennelijk gevlagd en verwijderd. Mag ik vragen wie het had gevlagd en wat ik dan verkeerd had gedaan? Het waren 3 linkjes van duikers onder de €1500.

4 likes

Bijzonder…

Ik kan wel zo een paar namen noemen van de

Screenshot 2024-05-20 at 22.48.11

maar ik wil ook geen vlag aan mijn bips…

2 likes

Ja heel bijzonder. Had de moeite genomen om 3 leuke tips te zoeken onder de €1500. Linkjes gekopieerd en hier gedeeld en dan doe ik kennelijk iets fout?

3 likes

Ik had de links in ieder geval gelukkig wel geopend en de horloges bekeken. Bedankt

Is het verboden om links te delen?

afbeelding

Victorinox dive pro:

2 likes

Nee zeker niet. Ben hier al sinds 2015 en dit is het meest bijzondere wat ik tot nu toe heb meegemaakt hier. Een bericht vlaggen met tips en linkjes naar het horloge. De mensen die vlaggen durven niet te reageren. Stuur mij anders een PB met daarin een uitleg.

3 likes

Overkwam mij een paar dagen geleden ook in een ander topic, dat inmiddels offtopic is gezet.
Edit: inmiddels zelfs is verwijderd!

Gewoon een keurige link naar horloge en werd dichtgevlagd als " ongewenst ".

Niks van aantrekken @Batossai , zulke leden zijn er die dit doen en zij verschuilen zich laf in anonimiteit.
Dat laatste zegt genoeg.

Als Seiko liefhebber nog een leuke tip:

Binnen budget!

5 likes

Wellicht is Zelos iets voor je.

2 likes

Oris Aquis. Inmiddels verkrijgbaar in verschillende kleuren van de regenboog en diverse maten. Moet altijd iets voor je tussen zitten.

Plaatje van mijn blauwe voor de sfeer:

Benieuwd wat je keuze gaat worden. Genoeg moois voorbij zien komen.

Maar volgens HF traditie… Door sparen voor een Rolex :wink::joy:

Ja, en het is een aantal dus ze hebben ook nog onderling contact met elkaar. @Jur , weet jij de reden waarom het bericht van @Batossai verwijderd is?

4 likes

Zoals ik het lees, wordt een vlag eerst nog gemodereerd voordat het bericht echt verdwijnt, daar is dan toch nog een correctiemogelijkheid? Of zijn de vlaggers ook moderator?