Zoektocht naar perfecte dresswatch > Eigen horloge project

Ik wacht geduldig op de lichte plaat. :innocent:

4 likes

Ik ben ook zeker benieuwd :smile:

Helemaal happy.

62 likes

Terecht, lijkt me.
Er zit al een kras in :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Snap ik. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heb je ook een fotootje van het zijaanzicht?

Mid case enz?

Veruit de mooiste kleur wijzerplaat vind ik.

1 like

Mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte wijzerplaat :smiling_face_with_three_hearts:

Heb je het horloge met 3D beelden op de computer ontworpen, vierport?

1 like

Oude foto

Ja, deels. Eigenlijk eerst alles old skool met potlood en papier. Daarna per onderdeel verder uitwerken in 3D software.

9 likes

Dit bandje had ik nog liggen. Is te smal met 19mm.

28 likes

En dit is helaas weer zo’n avond foto met te weinig licht. Lekker wazig/ korrelig.
Maar… Zilver is ook af.

54 likes

Erg fraai die zilveren variant.

2 likes

Alle drie erg mooi, maar de zwarte zou wel nƩt toch dat kleine beetje voor hebben.

De groene sunburst is overigens ook om te :drooling_face:

Dus… Eh… Eigenlijk… :thinking:

Alle drie dus :sweat_smile:

Waarbij de zwarte dan het meest veelzijdig te dragen lijkt.

2 likes

Ja

Dat is wel de bedoeling. @RNooij heeft straks de primeur. Wellicht dat @rjbroer nog wil aansluiten?

Ja, absoluut. Toen ik de zwarte klaar had wist ik het zeker. De andere kleuren zijn ook mooi. Maar de hoogglans zwarte is het doel geweest. De ivoor/ creme kleur wil ik op een later moment nog aanpassen. Maar dat heeft nu niet de prioriteit.

Straks op angelier punt com. Ja je kunt in euro betalen. Geen bitcoin, of inruil.

Bij mij is het altijd 10 over 10 :joy:

Bordeaux rood kan ik me wel voorstellen. Ik heb al veel suggesties gehad voor een ander kleurtje en ik heb zelf ook al wel wat ideeƫn. Maar voorlopig ben ik tevreden met zwart.

Nog heel veel voordat het bestelbaar wordt. Ik zit voorlopig even lekker weg te dromen op mijn roze wolk kijkend naar mijn eigen horloge.
Slaap lekker. :pray:

22 likes

Bordeaux is een risky kleur voor een dresser, vrees ik. Sowieso een moeilijke kleur om goed te doen zonder dat het óf saai, óf een schreeuwlelijk wordt (ja Rolex, ik kijk naar jou).

Zwart is inderdaad fenomenaal. En groen ook. En zilver niet veel minder. Serieuze score. :smile:

1 like

Geniet nog even lekker van de roze wolk in ieder geval, je hebt er hard voor gewerkt denk ik zo!

1 like

Hele lekkere 3 piece collection nu!
:100:

1 like

Voor mij liggen ze op volgorde.
Zwart mooist. Op de witte poppen de cijfers het best. Groen oogt ik dit licht wat minder.

Denk dat blauw of antracietgrijs ook nog mooi zou zijn.

1 like

Damn.

Komt er ook een mogelijkheid om ze voor de online verkoop eens te passen?
PrƩ sale voor HF ofzo?

3 likes

Ah shit!

1 like