Zoektocht naar perfecte dresswatch > Eigen horloge project

Note, ik vind de Saffiano eigenlijk niet sjiek genoeg voor het horloge…

1 like

Hoe fout is het dat ik die groene op een donkerrode band zie?

3055E569-9623-47E0-B61E-E3AA40406F15

10 likes

Als je dit hebt liggen wordt je toch niet meer warm van het hogere segment?
Alleen al de gedachte dat je dit zelf hebt gerealiseerd.

1 like

image

Voor de beleving.

12 likes

De beleving van kots in mijn mond idd :joy:

Dat heel donkerrood gaat eigenlijk nog wel op die groene, zo. Stiksel ben ik niet zeker over maar kan ook niet meteen een betere optie bedenken. :thinking:

De volledig rode fotosoep ziet er me iets té AliExpress uit. :laughing:

Wat een prestatie. Ongekend! En dat artikel op Monochrome, kudo’s voor al je harde werk en input. Ziet er echt indrukwekkend uit!

3 likes

Kan ik begrijpen. Commercieel gezien past een krokodil misschien beter. Maar stel nou dat ik best wat horloges buiten de EU mag verkopen, dan is het allemaal wat ingewikkelder met Cites e.d.
En aangezien ik het horloge ten eerste voor mezelf heb gemaakt en de hele dag in joggingpak met slippers loop staat zo’n chic bandje natuurlijk ook niet en past zo’n ordinaire saffiano band beter. :wink:

16 likes

en het eerste wat ik met een nieuw horloge doe is de OEM band bewaren en er een eigen (croco) opzetten :+1:
maar ja, ik ben ook een volbloed flipperaar😉

4 likes

Leuk dat je dit hebt gemaakt!

Vind boven toch iets te sinterklaas… Had verwacht het mooi te vinden

Onder mag er zeker zijn!

Persoonlijk vond ik het meer kerstmis, maar als je graag sinterklaas hebt, kan ik het staal ook goud maken…

4 likes

Poh dat is net een kerstbal zo

Gre-on, gre-on, gre-on… Mooi hoor. Ook niks tegen zilver en zwart, maar voor mij zou de volgorde van voorkeur Groen - Zilver/wit - Zwart zijn.

Overdrijven is ook een vak. Even los van de wat onsmakelijke formulering.

1 like

Ik vind de groene misschien wel de mooiste, uniekste en heel erg geslaagd (niet evident met groen), maar de zwarte stijlvoller, ‘rijker’ en meer ‘mij’.
Ik zoek eerder een zilveren, maar op foto lijkt die wat flets. Verticaal gebrushte plaat lijkt me wel wat.

Was op vraag van @Andyman hoger in het topic.

2 likes

Oh super! Yep, doe mij deze rode maar…lekker speels en toch sjiek. Ik zie deze al zo half onder m’n zwarte smoking uit komen :yum:

1 like

Deze is wel echt kerst haha, nee staal met rood vind ik veel mooier…

1 like

Ik ben blij dat het over is gekomen zoals bedoeld.

2 likes

Behalve die stalen Grand Seiko banden. Die gingen gelijk het blauw in :joy:

4 likes

Lekker zonnetje.

46 likes