Zoektocht naar perfecte dresswatch > Eigen horloge project

Voor mij zweeft de kast wat boven de pols, maar ik ben grote fan van de twee getoonde platen en wijzers. Bovenal verdient een dergelijk project het eeuwige respect van de mede-liefhebbers, ik kijk heel erg uit naar het vervolg!

3 likes

Prachtig project @vierport !

Heel mooi gedaan!

Zijn alle horloges verkocht? 4 stuks?

2 likes

Nog meer wow :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Het enige waar ik over twijfel:

De puntjes op 5 & 7.
Verder ziet het er waanzinnig uit. En wat ik al eerder aangaf; dibs.

3 likes

Dat olijfgroen is een goede keuze. Origineel, smaakvol…

1 like

Wachten op de Kad special, die heeft dat niet.

6 likes

Ik zat me af te vragen of daar nog indices gingen op bevestigd worden ofzo. :sweat_smile:

Maar inderdaad - dikke klasse. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. :ok_hand:

2 likes

Bedankt voor jullie reacties.

Eind januari. Het is nog wachten op de uurwerken. Ik heb nu de onderdelen los op de kast gelegd om een idee te krijgen van het totaal plaatje. Foto’s volgen …
Zilver idd.

Dat lijkt misshien zo op de 2 pols foto’s. Daar draag ik het horloge redelijk los vanwege het nieuwe stijve bandje. De onderkant is plat en de lugs buigen juist af. Als je het horloge plat op tafel legt steunt het op de lugs.

Nog niets is verkocht.

Ik ben van 1975, dus die missende 75 vind ik een :wink:
Ik haat afgekapte cijfers. Een andere mogelijkheid was om kleinere cijfers te ontwerpen om alle cijfers passend te krijgen. Of de kast diameter moest naar 40mm.

Ooit

6 likes

Ik wens dat je de 111 haalt
Te gek project! Ben (nog steeds) reuze benieuwd naar waar je naartoe werkt! Tof.

1 like

Wat een super mooie wijzerplaat :+1:

1 like

Oeh van LJP… En uit nieuwsgierigheid hoe weinig kun je er bestellen?

1 like

Gezien de reacties moet 4 niet 40 of 400 zijnšŸ˜‰?

2 likes

nee, degenen die het hardst dibs roepen of ik doe mee, kopen het minste…

4 likes

Eens.

Ik heb nog nooit iets kunnen verkopen aan iemand die bij een NA vroeg of ik hem als eerste wilde berichten als het horloge weg mocht. De keutel werd in alle gevallen ingetrokken. Iets willen en uiteindelijk over de brug komen zijn heel verschillende dingen.

6 likes

Weet je de prijs al? Heb het idee dat sommige leden die reageren denken dat het een HF limited gaat worden van €750.

1 like

Voor het linker deel of rechter deel ? En zelfs dat is optimistisch vermoed ik.

1 like

Prachtig werk, überhaupt dat je zo’n project aangaat is al zeer bewonderenswaardig! Succes en ik ben zeer benieuwd!

1 like

Euh, bij mij wel hoor.

1 like

Dit is wel een heel gave kleur dial hoor. Ben reuze benieuwd naar het eindresultaat.

2 likes

Het is een reactie met een knipoog op basis van het enthousiasme van het project, meer nietšŸ˜‰

1 like