Zoektocht Rolex mei 1969

Wauw!

Rand aan de zijkant toont wel aan dat de kast stevig opnieuw opgemaakt werd, veel materiaal verdwenen, overigens hoort daar toch een lichte sunburst op te zitten ipv deze radiale finish?

1 like

Ontzettend leuk horloge is dat!!! :slightly_smiling_face:

vintage horloges kopen op chrono24 is sowieso geen goed idee. :upside_down_face:

Dan moet je het toch beter bekijken of de foto’s zijn niet duidelijk genoeg :slight_smile: De kast is origineel en vlijmscherp. Kasten zijn met radiaal structuur uitgebracht en met Sunburst

3 likes

Beetje off topic inmiddels? :nerd_face:. Iemand tips voor adressen voor vintage Rolexen? Dan keren we weer een beetje terug :wink:

1 like

Je hebt gelijk sorry…

Mag ik vragen wat daar romantisch aan is?

Romantiseren, verheerlijken… mooier maken dan het wellicht in het echt is. Dat was de strekking van die opmerking. Was niet zo heel moeilijk :wink:

1 like

Bestonden ze toen wel? :sunglasses::clown_face:

Mijn vraag ook niet. Ik weet nog net wat romantisch kan betekenen, maar anders gezegd vraag ik me af waar de aantrekkingskracht van een geboortejaar-horloge uit bestaat.

Ook uit ‘69:

1 like

Ach ja, horloges zijn emotie toch? Kleurtjes, technieken, merken, banden…leeftijden. Het hele forum zit vol met emotie :sunglasses:
De 1 heeft hef met een Zwitsers horloge, een ander met een Japanner. Weer een ander met een bouwjaar

Deze is net uit het derde kwartaal in 1969 helaas.

Heb je wel een klok van 40mm met een gilt wijzerplaat. En een stukje goedkoper dan de Rolex horloges uit 1969.

4 likes

Staat deze bij jou op de vertreklijst? Dan ben ik wel geinteresseerd namelijk :sunglasses:

2 likes

Nee, staat niet te koop. Volgens mij is hij volledig origineel met de juiste band. Alleen het plexi is vervangen en de kast heeft wat geleden.

Bieden kan altijd pm :laughing:

1969

5 likes

Dat wordt aardig in de buidel tasten :laughing:

rare end link, is dit origineel?

Ook mei 1969! Ben zelf ook al een tijdje op zoek maar helaas nog niet gevonden, hopelijk volgend jaar als ik 50 word. Hoe mooi zou dat zijn :rofl:

1 like