Stiekem weet ik het al, een skx007j uiteraard. Omdat ik graag vooruit denk heb ik jullie hulp nodig met de vervolgstap.
Ik heb nog 5 plekken te vullen in de kist, en alvast op zoek naar nummer 7. Mijn kist is gevuld met bijna 5 Seiko’s en een Tissot. Van dresser tot duiker, dus qua smaak zit ik vrij breed. En nu de randvoorwaarden:
Budget: 300-500 euro
Soort: Maakt niet uit, van dresser tot duiker ( geen vintage )
Merk: Alles behalve modemerken, plakmerken of Seiko.
Soort: Automaat bij voorkeur, maar quartz mag ook.
Grootte: maximaal 43 mm
Band: Staal
Kleurstelling: Relatief neutraal, maar gekleurde wijzers, cijfers of bezel is niet erg
Gadgets: dag/datum, chrono’s, gangreservemeter etc > geen voorkeur
Bijvoorbeeld de Maurice Lacroix Pontos orange vind ik erg sexy, maar die valt zoals u ziet een paar tientjes buiten mijn budget. Zoiets ongeveer. Maar ik laat me verassen door uw inbreng!
Ik heb 3 horloges, en 2 incoming. Dat is 5. Nummer 6 wordt de skx007j. Maar de grote vraag is…
wat gaat nummer 7 worden? Dat maakt toaal 5 Seiko’s en een Tissot. U bent een kritisch lezer
Is dat net zoiets als de HF limited? Vertel! Edit: link is gelegd…duh!
@Pablo1971 zeker een mooi horloge, maar op staal zijn ze weer wat saai vind ik. @zoeon gezien en zeker een optie, maar tegen de tijd dat ik de skx heb is die allang weg
Maurice Lacroix Eliros. Behoorlijk bling en behoorlijk quartz. 825,- adviesprijs maar voor rond de 400,- nieuw bij een zeer betrouwbare Duitse dealer op Ebay op te pikken in diverse uitvoeringen. Voldoet aan een paar van je randvoorwaarden
Ik was ook aan het twijfelen tussen een skx007 en een turtle. Nu ben ik helemaal out of the box gegaan en heb ik deze gekocht. Is wel weer een Seiko maar post hem toch even.