Zoektocht wat wordt mijn volgende horloge?

Heel gaaf, mooi in combinatie met het rosé :ok_hand: sjiek sportief

2 likes

Een Tudor Black Bay two tone al overwogen? Blijft er veel van je budget over :sunglasses::+1:

Ja t lijkt mij ook wel wat. Speedmaster heb ik nog nooit gehad. Alleen ze is 16mm dik schijnt het…

1 like

Die eerste Seamaster :ok_hand:t3:

1 like

Zou voor de Seamaster 300 master Co-Axial chronometer 41 mm gaan. (233.30.41.21.01.001). Mocht je naderhand willen ruilen/verkopen dan is dat een stuk makkelijker als met het rosė goud erin.

1 like

Dat is inderdaad behoorlijk :thinking:

Dikker dan ik had verwacht

Ik, na kerst.

Ik ook, na kerst en deze lockdown

De vraag is alleen welke gaat het worden haha.

Twijfel nu vooral tussen de Rolex en de Planet Ocean. Helaas hebben we een lockdown dus ik kan ook niet alles makkelijk proberen

Hebben we een lockdown :scream:

Nu je het zegt vond het al zo rustig in de winkelstraat :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ik heb geruime tijd geleden een prachtige Breitling Navitimer gepast.

Zie ook:

Ik moet zeggen dat die nog steeds door mijn hoofd spookt… Echt een fraai ding!

1 like

Van deze drie zeg ik #2.

1 like

Geen idee of je nog aan het zoeken bent en of het volgende horloge überhaupt een merk is dat je aanstaat maar ik moest aan je zoektocht denken toen ik deze net tegenkwam.

afbeelding

2 likes

2 likes

Ik wil jou zijn

Oh nee, toch maar niet

2 likes

Stop maar met zoeken:



Deze zitten net onder of net boven budget, afhankelijk van de samenstelling.

4 likes

Jaeger-LeCoultre Geophysic True Second. Budget zal een uitdaging zijn, maar deze is erg fraai.

.

2 likes

Als je de sm300 overweegt, zou ik m eerst IRL om de pols proberen. Bij mij valt de metalen band nl niet mooi om de pols.

Gelukkig hoort ie bij mij op NATO :upside_down_face:

1 like

Zoveel keuze! Ik heb nog niet uit wat ik wel wil, maar wel al een aantal dingen die ik niet wil.

  • Geen leren band
  • Wel rubber of staal, staal goud
  • Max 42mm (dus echt niet groter)
  • Niet te dik horloge
  • Persé staal/rosé of volledig rosé goud
  • Geen Breitling of Tudor
  • Omega Seamaster 300M valt af, de gewone 300 twijfel ik nog steeds over
  • Geen Rolex sportmodel (ook boven budget)

Ik vind die Zenith wel mooi, ook zeker op rubber/stof, maar heb nog geen gevonden die binnen het budget past.

Voorkeur voor merken: Omega, Zenith, Panerai, Rolex, IWC, Chopard, Hublot (ja zélfs Hublot)

Ik ga eens kijken of ik op Chrono wat kan vinden.

Maar dankjewel allemaal, leuk om al die input te verzamelen en duidelijke voorstellen :slight_smile:

2 likes