Zoektocht wat wordt mijn volgende horloge?

Hallo allemaal,

Ik ben aan het twijfelen over wat mijn volgende horloge gaat worden. Het moet in ieder geval een staal/rosé model worden, want ik mis wat kleur in mijn leven :stuck_out_tongue_winking_eye:. Budget max 9k want ik wil hem als daily beater gaan dragen. Niet groter dan 42mm en voorkeur zelfs voor 36-40. Mag nieuw of tweedehands zijn. Oh ja, geen vintage want ik houd niet van ranmelbakjes. Lekker modern en jong.

Ik heb onderstaande modellen in gedachten…

8 likes

Rolex gmt master 2 root beer… helaas wel boven budget maar wel de mooiste rose two tone op het moment!

1 like

Bewust geen Rolex sportmodel, te opvallend. Wil juist iets net under the radar als daily beater haha.

1 like

Snap ik, dan moet je niet teveel geld uit willen geven.

Die eerste Seamaster is wel lekker zeg…

11 likes

En redelijk betaalbaar (7k ongeveer)

Dat Sedna goud van Omega is echt schitterend. :star_struck:

2 likes

Precies! Iets warmer dan Everose voor mijn gevoel

2 likes

Omega is echt prachtig :ok_hand:

1 like

Had zelf exact dezelfde zoektocht…
Uiteindelijk voor de Omega Seamaster gegaan, niet zoals het voorbeeld:



8 likes

Die vind ik ook erg mooi, maar ik mis iets teveel kleur/rosé goud.

1 like

Deze heeft toch minimaal net zoveel rosé goud dan het tweede voorbeeld, valt waarschijnlijk zelfs meer op doordat deze kast niet ceramisch is. De indexen en wijzers zijn ook volledig rosé goud, erg mooi irl :heart_eyes:! En anders eventueel met de band waar ook rosé goud in zit. Ik vond dat juist te opvallend. Net als de Rootbeer, waar de band te aanwezig is. Moet ik eerlijk zeggen dat ik hoop dat er nog een mid-size komt. Dan zou dit zelfs een one-watch-collectie kunnen zijn.

2 likes

Goud & dan daily beater…? Niet heel handig IMO wegens de hardheid van goud (beter gezegd zachtheid), krast als de pest.

Klopt, maar ik heb nog een volledig stalen beater en zoek iets ter afwisseling, dus een tweedagelijkse beater haha

1 like

De keramische vind ik juist mooi omdat de kast dus geen staal is, dat is wat ik zoek. Of staal en ook een staal/gouden band of dus een kast in een mooie kleur met wat goud.

1 like


39mm

7 likes

Is leuk tot je per ongeluk ergens tegen aan tikt…

zo goed als afgeschreven…

2 likes

Ik vind deze ook erg mooi:

omega-horloge-seamaster-41mm-aqua-terra-150m-co-ax

En misschien wat meer out of the box:

4 likes

43mm. Dus die valt af.

Uhhhh, ok… :thinking: :innocent:

5 likes

OEH Die Zenith is mooi, ref en prijs? :stuck_out_tongue: