Zoektocht wat wordt mijn volgende horloge?

Welke is 43mm?

Nja, het is een daily beater naast mijn andere daily beater. Al was die iets prijziger in aanschaf. :stuck_out_tongue:

Het is erg, maar een tijd geleden lachte een vriendin mij nog uit omdat ik mijn geelgouden sub naar huis bracht zodat ik niet met een duur horloge op stap zou gaan. Maar toen deed ik wel m’n Chopard om haha. Het went hel erg snel helaas :sweat_smile:

1 like

Seamaster, toch?

2 likes

Die vind ik iets minder. Oh ja, geen blauwe plaat btw!

1 like

Jup, die is 42mm dus net wel binnen opties :stuck_out_tongue_winking_eye:. Draagt ongeveer zoals jouw mooie Tudor BB Red :rose:, mijn ex :wink:

1 like

De Seamaster 300MC :ok_hand:, mooi ook zeg in two tone rose

1 like

Ja gaaf hè, het is de Zenith el primero Chronomaster 42 mm. Het precieze referentienummer is 18.2043.400/69.R576.

Binnen je budget van 9k wordt krap maar moet denk ik wel te doen zijn. De list is iets van 14.5k.
Op Chrono heb ik er wel een paar (nieuw) net boven de 9k voorbij zien komen. Denk dat het voor een jong gebruikt exemplaar te doen zou moeten zijn. Anders is er ook nog een staal/rose exemplaar die een stuk minder kost (maar m.i. ook net iets minder mooi is).

51.2150.400_69.C713

1 like

Als ik hem echt mooi vind dan wil ik wel bijleggen, maar liever niet natuurlijk. Moet dan wel op een rubberband ipv leer.

Haha zo gaat dat hè, budgetten zijn er om overschreden te worden :wink:

Rubber staat inderdaad stuk frisser!

1 like

Okee , ik ga even out of the box.
Wayyy out.
De euronen mogen best makkelijk besteed worden dacht ik zo :grin:

De Aqua terra 38MM 2-tone rose gold wordt niet geleverd in de combi blauwe plaat en bracelet…

Koop er gewoon 2!
En swop de bracelets.
Rose 2 tone met blauwe plaat :star_struck::heart_eyes::drooling_face:
De overige verkoop je dan weer.

Gezien de recente aankopen gaat de AD boven gemiddeld vriendelijk zijn als je even 2 Omega’s besteld.

Dan moet je onderaan de streep toch aardig onder de 9K kunnen eindigen.

2 likes

Wel handig, voor ieder eentje haha. Twijfel alleen over de blauwe plaat. Wel een creatieve oplossing :wink:

1 like

Goed hè :sunglasses:

Volgensmij was het bij de vorige generatie het zelfde… geen combi bracelet/blauw.
En die zijn nog veel goedkoper te vinden.

Ik heb de combi rose blauw een keer vast gehad.
Echt belachelijk mooi!

1 like

1 like

Ik ben niet echt fan van Breitling helaas. Wel een gaaf horloge op zich

Misschien is dit niet een vaak gedeelde mening, maar die concentric dial in combinatie met rosé is erg gaaf…

1 like

Ik ook niet, maar deze zeker wel. Heeft een paar prachtige rosé details. Klein maar door het zwart komen ze mooi los.

1 like

Volgens mij had @Crownguard die een tijdje liggen, maar heb ik net gemist :sweat_smile:

1 like

Zekers, maar die is intussen weg.

Dit is nog een die ik kan vinden op Chrono in Nederland.

Heb ik voorbij zien komen, erg mooi :slight_smile:

Jammer dat passen nu zo lastig is.

1 like

Ik vind het een zeer mooie en originele combinatie.

Laat maar weer zien hoe wendbaar de Datejust eigenlijk is.

4 likes