Zoektocht: Welke zwarte chrono kopen?

Ik ben nog niet klaar en tevreden met mijn collectie. Het jeukt dus! En als je jeuk hebt moet je krabben… :slight_smile:

Kort gezegd: Ik mis nog een chronograaf met zwart wijzerplaat in mijn collectie.

De eisen:
Prijs: Niet onbelangrijk. Prijs tussen de 1500-3500 euro, waarbij ik het helemaal niet erg vind als het aan de onderkant van die range zit.
Daarbij denk ik vooral aan een tweedehands!

Verder:

• tussen 41 en 44 mm, denk dat 42 of 43 ideaal is.
  • automaat (liefst eta of eigen fabricage)
  • chronograaf
  • zwart of evt grijze wijzerplaat
  • Tussen chique en sportieve look (dus niet te chique en niet te sportief :slight_smile: )
  • liefst leren band.

Welke zouden jullie adviseren? Heel benieuwd naar jullie ideeën!

Een Omega speedmaster natuurlijk! Jammer dat het een automaat moet zijn :smiley:

Jeffreyh1984 Schreef:

Een Omega speedmaster natuurlijk! Jammer dat het
een automaat moet zijn :smiley:

Topic kan dicht. Jeffrey heeft alles al gezegd :slight_smile:

en laat nou net een Speedmaster mij niet zo kunnen bekoren…

Dus laat het Topic nog maar even open

:slight_smile:

De Heritage is er ook in het zwart, al vind ik de grijze en blauwe wat mooier…

Een Steinhart nav b chrono dlc, extra stalen band erbij en je houdt meer dan genoeg over voor een 2e klokje of weekendjeweg.
Maar ach, dat zou ik doen…

Ik dacht aan deze.
Zie die maar eens te krijgen:D

Grt.

Drex

Breitling superocean heritage, chique en sportief:

Junghans Max Bill, alleeen geen idee of dit een automaat is

Zin in een Sinn?

Heel veel keus denk ik zo.

Vind persoonlijk deze erg mooi.

http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2494&Itemid=22

In plaats van het standaard rijtje van Tag Heuer, Breitling, IWC en Omega’s die hier vast nog wel voorbij komen voor de verandering een m.i. wat exclusiever rijtje:

Wreed, de Raymond Weil Nabuco Titanium

Mijn favoriet: de CORUM Romuluc

Paul Picot Technograph. in meer uitvoeringen

En met heel wat geluk vind je tweedehands een Corum Admirals Cup. Dan zit je ook een stap hoger.

Tissot PRS516? Heel erg onderaan de range en ook op leer te krijgen :slight_smile:

Middenin de pricerange, Zwitserse kwaliteit en vrij origineel:

Oris Artix GT

Mijn keuze zou zijn een Hamilton Pan Europ. Een van de goedkoopste en meteen een van de mooiste, imo!(tu)

http://www.boumanonline.nl/hamilton-pan-europ-boumanonline/nl/product/48265/?channel_code=110&product_code=71978827&referer=google&utm_campaign=googleshopping_feed&utm_medium=cpc&utm_source=googleshopping&gclid=CPbCo-H1rsACFQsKwwodjYUAYg

Ja, of mijn absolute favoriet: (TAG) Heuer Monaco. Zal wel een tweedehandsje worden, dan.
Succes met je keuze!

Wellicht een mooie vintage Breitling Chrono-matic?

http://www.chrono24.nl/breitling/chrono-matic-2130-vintage--id2733021.htm?dosearch=true&picnum=0&query=Breitling+chrono+mat&resultview=list&searchexplain=1&sortorder=1&suchen=Zoeken&tab=pics&urlSubpath=%2Fsearch%2Findex.htm

Misschien te sportief deze sinn of deze damasko

Die stowa is fraai! Welk type is dat?

Stowa 1938

Deze! :slight_smile:

Explore supah79