Zojuist binnengehengeld: Sekonda wekker

Ik hield deze al een weekje in de gaten en werd al een keer overboden, maar vandaag sloeg ik toe in de laatste minuut. :wink: De foto heb ik geleend van de verkoper evenals de gegevens van het horloge. Op de foto lijkt het alsof het chroom hier en daar van de kast af is, maar dat kan ook weerspiegeling zijn. Enfin, ik ben benieuwd…

Poljot 2612.1
Funktionen
Wecker
Handaufzug
Zentralsekunde
Schraubenunruh
Daten
11.5’’’, Dm= 25.6mm, H = 5.8mm
18 Steine
f = 18000 A/h
Gangreserve 47h
Alarm 12s
Durchmesser 36mm

Groet, Mark

het forum wordt hier overspoelt met russen ik moet zeggen deze mag bij mij ook wel in de verzameling.

Stop het rode gevaar!! :wink:

Te laat, Richard
heb er inmiddels ook al een dozijn van binnen (tu)
je moet natuurlijk wel even goed zoeken tussen al , die voor toeristen gemaakte horloges :slight_smile:

André

Tja Mark je hebt de smaak te pakken.

Arjay

beter dan een raket in de tuin …

Mooi klokkie Mark…en om met Arjay te spreken: gna gna gna weer een Rus

Tja, ik aas regelmatig op Russen en dan loop je ineens weer tegen iets leuks aan. Deze uitvoering ben ik eigenlijk nog nooit tegengekomen. Hebben jullie dit model, in deze uitvoering, wel eens gezien? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Ik hoop dat gna, gna, gna, niet het geluid van de wekker is anders stuur ik hem terug! :smiley:

Groet, Mark

Neen dat geluid is PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUT.

Arjay

Precies! Zoals de moderator van dit onvolprezen forum ooit zo poetisch uitdrukte: “het klinkt als een langzaam uitstervende natte scheet” :smiley: :smiley:

Die quarter repeater van Mario klinkt toch wat beter, al zit daar geen alarm op :slight_smile:

Ik vind 't wel leuke betaalbare klokjes, dit exemplaar lijkt wel aardig op jouw exemplaar.

Groet, André

Je wordt er in ieder geval wakker van.

Arjay