Ik was toch niet helemaal happy met mijn eerdere keuze van de Seiko SNZG09K1 (groene band en wijzerplaat).
Toen ik gisteravond deze ‘Alpinist’ tegenkwam was ik gelijk helemaal verkocht. Vanochtend besteld.
Bruine bandje ben ik niet erg wild van; ik denk dat ik er een groen bandje erom doet. Nog nooit gedaan
dus dat wordt spannend. Maar krijg vast wel hulp van hier als het zover is 
Gefeliciteerd!
Heb je wel rekening gehouden met btw en importkosten?
Veel draagplezier alvast 
Ja, ja het is niet voor het eerst dat ik bij Seya koop. 
Mijn Casio Oceanus is ook bij hem gekocht
Ik schat zo nog een 100 euro erbij. Helaas…
Mooie klok hoor!
Gooi d’r nog effe een plaatje in ajw.
Hij was overigens ook in europa te krijgen, bij
Solojapan.
Geniet ervan wanneer je m krijgt!

Oef, die kun je met wat geduld voor 275 a 300 euro tweedehands in goede staat op de diverse fora kopen
Ik heb nog nooit iets 2e hands gekocht en ik zie geen redenen om dat nu te veranderen
.
Haha, wacht maar tot je in de hogere segmenten komt en/of een beetje gaat flipperen.
Nieuwstaat met kop er af scheelt dan zo 20% a 30%. Tikt lekker aan 
Weekje geleden een Citizen Satellite Wave (F100) gekocht en nog een ander Citizen.
Ik stop nu even. Echt!
Gefeliciteerd! Staat met andere SARBS hoog op mijn lijstje. Ik heb eigenlijk liever niet te veel van één merk, maar Seiko vermindert steeds meer het aantal modellen in dit maatsegment. (Is geregeld discussie over op WUS oa). Dit geeft mij “eerst maar wat SARBJES” neigingen.
Ik zou er zelf wel een stalen band bij willen. Ik zie ze afgelopen jaar nauwelijks met de originele band aangeboden (nieuw dan). Er zijn veel foto’s online van SARB017 met verschillende banden!
Mooi hoor, ik heb al een tijdje een gezocht advertentie staan voor deze. Loopt geen storm toch maar een nieuwe overwegen. (SoloJapan heeft ze, zie ik)
Dan is Solojapan een voordeliger (en ws snellere) manier. Scheelt kleine 2 tientjes.
Iig een mooi vooruitzicht deze binnenkomer!
340
Ik heb me geabonneerd op het WUS-draadje over de SARB017
En vele voorbeelden daar van bruine, leerachtige bandjes maar zeker ook van stalen schakelbanden.
Misschien is ook wel ,mooi een schakelband met zilverkleurige en in minder mate goudkleurige schakels
Als je hem ophaalt in Spanje 
Komen nog verzendkosten bij…
Dat wel, in Spanje ophalen is eigenlijk een beter idee 
En wel €35
Dat wordt een mooie aanwinst alvast gefeliciteerd .
Mooi horloge ! Heb zelf ook een SARB maar dan de zogenoemde Cocktail !!
Die modellen blijven mooi met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
Veel plezier ermee.
Even opgezocht wat dat is die Cockail. O.a. dus een SARB065
Ziet er totaal anders uit, Maar van binnen misschien wel hetzelfde.
Gefeliciteerd met de aanwinst. Apart model dit, niet mijn kopje thee.