Zoldervondst

We hebben tijdens de opruiming na overlijden onderdelen van een AGARI en een ZORRO uurwerk gevonden De AGARI zou van 1940 zijn en de ZORRO 1957

2 likes

Wat uw vraag ook is, foto’s zijn altijd handig!

!

3 likes

Sorry maar daar ben ik niet zo goed in !

De foto is in elk geval te zien! Heeft u hier een vraag over?

Ik zou niet weten wat ik hier mee moet aanvangen ! ik verzamel niet meer !

Ik ook niet :grin: Ik zal hem even voor u verplaatsen naar een betere categorie. Misschien dat iemand er meer over weet te vertellen

Dat is vriendelijk van u ! ik ben niet meer van de jongste en mijn geheugen laat me in de steek !!!

1 like

Leuk voor een knutselaar, ik zou ze op Marktplaats zetten of cadeau doen aan iemand die u er een plezier mee kan doen. Het vertegenwoordigt geen hele grote waarde. Werkend leveren deze horloges rond de 200-300 euro op, in onderdelen en met werking onbekend maar een klein deel ervan denk ik.

Jammer… waarschijnlijk waren de kasten 18K goud en omgesmolten. Dan hou je dit hoopje over.
Als je het caliber en ligne weet, zijn er wellicht nog losse kasten ergens…

Succes. In het blauwe gedeelte kun je deze als project of als donor wel kwijt. De waarde is afhankelijk van het caliber

1 like

Bah. Inderdaad. De resten van een mooi horloge, als het karkas van een olifant waar de slagtanden met de kettingzaag uit gezaagd zijn. En dat voor een peulschil aan goudwaarde.

1 like

Wel nog een gelukje dat de drukkers er nog bij zitten. Misschien een Venus uurwerk?

Die wijzerplaat kan best wel eens radium bevatten aan de cijfers te zien…

Voorzichtig aub

4 likes

Goed opgemerkt,die Agari heeft absoluut radium op de cijfers

1 like