Zomaar een foto van een Bullhead

Gisteren en vandaag was er een internationaal evenement van de Triumph TR Club. TRs zijn mijn anderen hobby (lees: bodemloze put). Ter ere daarvan een foto die ik een tijdje geleden al maakte. Niet mijn beste, maar wel leuk: rijdend in een open auto met een camera zoveel mogelijk klokken op de foto zetten!

Menno

Leuke foto(tu) Een hele prestatie bij die snelheid:D

mg?

:slight_smile: Leuk ook die KM aanduiding op je dashboard!

Enne die Bullhead is helemaal goed zo op zo’n Fishbone (tu)

Leuk, dit soort foto’s! (tu)

XXoF Schreef:

:slight_smile: Leuk ook die KM aanduiding op je dashboard!

Leuk dat je over de KM aanduiding begint. Ik heb gekeken naar bezels van verschillende horloges om te bepalen wat het fijnst afleest! Met behulp van de TomTom heb ik de verschillend snelheden bepaald en vervolgens met een Dymo-labelmaker de snelheden op de bezel van de snelheidsmeter geplakt. Eenvoudig maar doeltreffend.

Menno

Goed gevonden!

Ik kende het probleem aangezien ikzelf een aantal jaar in een oude Ford Mustang uit de sixties heb rondgereden. Deze had ook alleen maar mijlen op de teller staan.

Nou! Hou je voortaan wel beide handen aan het stuur? :smiley:

Hallo Thieuster,
Gewoon een fietscomp in je auto knutselen een beetje uit het zicht en je hebt een prefecte kmteller[die dingen gaan tot 200km/uur]en op de koop toe nog een klokje kan je zien hoe laat het is als je horloge het laat afweten.

Ja, die zat er voor de restauratie ook in, maar ik ga voor iets meer ‘origineel’, hoewel dat een rekbaar begrip is als je mijn auto momenteel ziet. (Maar dat is een ander forum). Half MG en Triumph-rijdend Europa heeft zo’n Cat-Eye in de auto geplakt.

De auto is uit 1959 en ik moet morgen of zo nog eens een foto maken met een 59er horloge om mijn pols :):).

Menno