Leuk leesvoer ovrr een mooie horloge geschiedenis.
Dit verhaal ging er goed in bij een heerlijke espresso op de zondag. Bedankt daarvoor👍🏻
Werkelijk een beauty! Super dat je dit exemplaar gevonden hebt en fijn dat je je verhaal en de geschiedenis deelt.
Leuk verhaal heb je geschreven en wat een mooi horloge die Tissot, ik kende 'm nog niet.
Mooi verhaal weer. Altijd leuk om je proza te lezen. En mooi plaatje ook van mijn Glycine
Mooi horloge die vergulding ziet er ook nog goed uit!
En leuk om te lezen, ik ben weer een stukje wijzer geworden
Prachtig horloge Jaco! Ook een van mijn favorieten!
En zeker een interessant stukje geschiedenis. Dankjewel voor het delen!
Ik wens je er nog heel veel plezier mee! Het is een absolute beauty!
En Frank @HorlogeHalle … IK weet waar die stalen versie momenteel uithangt…
Ohww ohhhh, man, nu weet ik het weer
Stom stom stom, ik werd meegenomen in dat verhaal van Jaco en dacht er aan dat ik hem verkocht had.
PS: je vraagt te weinig Harry !!!
( nou, als dit geen ’ pluggen’ mag heten, dan weet ik het niet meer…. Het is je gegund Harry, hoop dat je hem verkoopt aan iemand die enthousiast is geworden door het verhaal van @koetsjh
Hey Frank! Dankjewel voor de ‘shoutout’ kerel!
Wat verwoordt je het weer mooi Frank!
Helemaal eensch
Dat is de tegenovergestelde 0-meridiaan.
De indicator van de scheiding aan de andere kant van de waereld waar de cirkel halfrond is.
Mooi!
Belofte maakt schuld. Het duurde even, maar hij moest er gewoon komen.
Inventief
Yes, ik heb me klem gezocht naar deze jouw-ex en later mijn-ex, maar ik kon die hele fotomap niet meer vinden. Dus de makkelijkste weg was dit.
Leuk verhaal!! Mooi horloge
Volgens mij moet je dan een van deze modellen gesp hebben, zijn volgens mij jaren 90 - 2000:
Worden nog wel regelmatig aangeboden, ook in combinatie met NOS band. Je moet even op zoek naar de juiste kleur/maat, deze voorbeelden hebben volgens mij de verkeerde maat.
Top! dank voor de tip Wilko!
Prachtig verhaal van/voor de liefhebber
Dank je dat je de moeite hebt genomen om zo’n informatief en gestructureerd verhaal te schrijven.
Ik heb het met plezier gelezen.
🏻
Vond nog een klein stukje over de Z197 in een Tissot catalogus. Blijkbaar zijn er 1800 stalen en 2200 vergulde van gemaakt:
Ah, kijk. Top! Leuk om te weten!
Mooi stuk, complimenten. Bijzonder leuk dat mensen werkelijk focus en passie hebben voor hele specifieke horloges
Deze heeft wel een pusher.
Dus dat is dan de originele uit 1952?
Die uit 1995 van Jaco heeft dat niet nl.
Klopt, ze hebben er een foto van het origineel uit de jaren 50 bij gezet, en niet van de heritage