Zomaar ff een mooie foto van je horloge (Deel 3)

Niet bang voor titratie spatten of dergelijke?

6 likes

8 likes

Nee, dat valt wel mee zit toch onder mijn labjas. Mijn speedmaster draag ik ook gewoon tijdens het werk.

1 like



6 likes

13 likes

12 likes

5 likes

9 likes

Aparte kleuren mengsel op de wijzerplaat. :ok_hand:

1 like

Zeker weten, door het relief in de wijzerplaat springt hij er echt uit. Waanzinnig gaaf gedaan.

1 like

Ja zeker.
Maar de fotograaf heeft er een plaatje van gemaakt. :wink:

2 likes

dank u, dank u!

1 like

10 likes

6 likes

15 likes

8 likes

10 likes

11 likes

Mooie lichtinval!

1 like