7 likes
Dat is en blijft toch echt een beauty van een horloge! ![]()
1 like
Pareltje hoor…
![]()
1 like
Mooie kleur de GS … ![]()
1 like
Mooi zeg! Kan je die gouden banden van Seiko nog ergens nabestellen?
1 like
Ik dacht het wel. Volgens mij heb ik hem ooit ergens voorbij zien komen op het internet.
Zal eens kijken of hij nog te vinden is.
1 like
















