Zomaar ff een mooie foto van je horloge (Deel 3)

7 likes

3 likes

Dat is en blijft toch echt een beauty van een horloge! :heart_eyes:

1 like

5 likes

4 likes

.

16 likes

Pareltje hoor… :star_struck: :star_struck:

1 like

Foto van gisteren :star_struck:

12 likes

13 likes

11 likes

5 likes

Mooie kleur de GS … :ok_hand:

1 like

Het ideale Strandhorloge!

8 likes

Mooi zeg! Kan je die gouden banden van Seiko nog ergens nabestellen?

1 like

10 likes

Ik dacht het wel. Volgens mij heb ik hem ooit ergens voorbij zien komen op het internet.
Zal eens kijken of hij nog te vinden is.

1 like

7 likes

Fff het schuurtje opruimen😎

4 likes

8 likes

6 likes