Zomaar fotootjes huidige collectie

Duikers:


Digitaaltjes:

Omegaatjes:

De rest:

Jouw collectie is stiekum uitgegroeid tot een heel mooie en uitgebalanceerde collectie Leen. Zoiets wil ik dus ook!

Erg mooi Leen! (en ik blijf vooral ook die Zodiac erg fraai vinden, dat is toch die met dat rode puntje op de wijzerplaat?)

Mooie collectie, Leen !!

Die ezm3 (now discontinued) en de Seamaster zijn prachtstukken, alhoewel de anderen er ook mogen zijn.

Hoi Leen,

Mooie collectie.

(Ik heb geprobeert je foto’s iets te verbeteren. Dat verdient deze collectie.
Wellicht kun je ze gebruiken. Anders haal ik ze hier weg.)

nice ,heb je nog een betere foto van de zodiac?

Ja, die heeft hij :slight_smile:

http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1233&highlight=zodiac

Hij staat dus nog te koop!

mooi stel bij elkaar zo, en interesant om te zien.

wat is die onderste rechts ?

joost

Bedankt Tony, ik sla de “verbeterde” versies op!

De onderste rechts, seamaster is een witgouden Indus (ooit nos gekocht)

Bedankt Henrik, ik probeer ook zo rond (een kleine marge mag) dit aantal te blijven. Ik heb bv. mijn oranje Zeno 300 verkocht om plaats te maken voor de Orsa. Soms moet ik mijn omgeving vragen mijn giropas, card te verstoppen, de “eurobuis” te legen mijn paypal te saboteren…NEE…geen impuls aankopen meer!!!

Mooie verzameling vooral die junghans mega.

Hoe groot is de display en is de gebruiksaanwijzing in het Engels of Duits?

Is al een aardige collectie.

Die f300 Leen, daar moet origineel een stalen band aan zijn, die lugs komen in de schakel te zitten van de stalen band. Is geen aangename band om dragen, zijn grote holle schakels die over mekaar zitten met vervelende randen.

Ik ken die band Freddy, waardeloos ding om te dragen, mooi om te zien. Ik heb er een heel dikke leren band aan met vouwsluiting, zit goed en staat ook redelijk.

Jag, de display maten weet ik niet zo direct. Is wel te vinden op Junghans website.
Handleiding is meertalig en redelijk eenvoudig.

Fraaie collectie Leen! Hoe bevalt de Orsa?

Gr. Patrick