Zomaar weer wat foto's

Mijn Tissot T-lord Chronograph automatic.
Een van mijn favorieten, Jaar geleden gekocht via MP als wrak voor’‘weinig’'en zelf weer redelijk toonbaar gemaakt.
Alleen de rand naast het glas schijnt zilver te zijn dus daar zitten de butsjes wat dieper er in en krijg ik die wat moeilijker weg, maar dat komt nog wel een keertje.

En sorry voor de stofjes e.d.

(tu)

Wateen schitterende foto’s en een fraai horloge!!

Mvg

Stefan

mooie klok(tu)

Ha Tijmen2,
Zie ik het nou goed in Exifer dat een van de fotoos is gemaakt met F9 en een sluitertijd van 15 seconden en de andere ook met zo ronde de 8?
Dan is mijn volgende vraag: wat heb je voor statief (heb er zelf een van de koninginnedagramsj en ben daar niet zo gelukkig mee) ?
En heb je dan ook nog een afstandsbediening gebruikt?

Mooie foto´s!

Maar voor een nog beter resultaat zou ik nog even stoeien met de witbalans :wink:

Tijd voor een macro lens bedoel je, hahaha:)

Heb een statief van de fotograaf een alpha 2500, aardig stabiel maar wel wat speling op de kop.
En idd met afstandsbediening en f variërend van 5.3 tot 10.
Sluitertijd varieert ook aardig maar er zitten er idd een paar tussen met 15 sec.
En aardig met het licht gespeeld.
Ook zat er toevallig een telelens op het toestel. persoonlijk vind ik dat zo’n lens op korte afstand de diepte beter weergeeft en de achtergrond mooi onscherp is. Zoals de foto met de vlinder/klap sluiting van het horloge.

Zo zie je maar dat sommigen ook een tweede hobby hebben. Het zo mooi mogelijk op de plaat zetten van de horloge’s. Schitterend maar ik heb er zelf het geduld niet voor.
Voor de foto’s (en het horloge) (tu)

Gelukkig heb je er af en toe een paar van mij mooi op de plaat gezet!
:~

Ik gebruik trouwens gewoon een Nikon D60 met standaard 18-55 vr en 55-200 vr lens met statief en afstandsbediening.
En een boel geduld en een foto cube met belichting:)

Erg mooie foto’s! (en horloge ook) (tu)

Inderdaad mooie foto’s en horloge.

Nou, mooi gelukt dat opknappen.
Apart horloge ook, en ziet er heel toonbaar uit.

Groet,

Nico.

Mooie foto’s van een mooie klok (tu)

Prachtig horloge en ook mooie foto’s!