De zomer is bij uitstek het seizoen voor een sportieve diver. Waar gaat jullie voorkeur naar uit en waarom? Seiko mm300 sbdx001, panerai pam024, rolex submariner of omega seamaster planet ocean ?
Mijn voorkeur gaat uit naar de Panerai , authentiek design een klassieker!
Mijn beste,
Ik draag reeds een aantal jaren met veel genoegen de Seiko SKX 007!!
Als ik daadwerkelijk ook het water in ga, dan met de rubberen horlogeband.
Doch op het droge, dan vind ik een zomerse nato-band zeer prettig in de omgang.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Als ik uit de 4 door jou genoemde horloges een keuze zou moeten maken dan zou dat zeker het werkpaard MM300 zijn.
Groeten,
Marijn
gortz Schreef:
De zomer is bij uitstek het seizoen voor een
sportieve diver. Waar gaat jullie voorkeur naar
uit en waarom? Seiko mm300 sbdx001, panerai
pam024, rolex submariner of omega seamaster planet
ocean ?
Als ik een van de vier genoemde moet kiezen ga ik voor de Rolex Sub. Mijn motivatie is als volgt:
- De marinemaster is een Seiko.Ik ben een Seiko-freak maar zou toch voor een merk gaan wat normaal (verder) buiten mijn bereik zou zijn. Een monster voldoet ook.( sorry voor deze mening)
- De panarei is voor mij echt te huge-ass. Heb vrij kleine polsen en dit is echt een bakbeest. Ook vind ik hem niet zo heel erg mooi.
- Seamaster is prachtig en zeker een goede tweede voor mij. Toch zou ik een beter gevoel hebben bij de sub. Ik zou de sub aaien, liefhebben, kussen en tenslotte als ik ga slapen naast mijn hoofd leggen op het kussen…en mijn vriendin op de grond
Planet ocean, want die staat hoger op m’n wishlist en heb ik nog niet
In mijn eigen collectie is 't de Samurai White door z’n leuke gewafelde witte wijzerplaat.
DE Mooiste duiker:
Ze zijn allemaal authentiek… ik zou voor de sub of planet ocean gaan, want deze klokken zijn mijn grails.
Hihi, ja zo iets is inderdaad ook leuk(tu)
Hier nog een:
Ik draag altijd divers, onafhankelijk van het seizoen, en daarbij hebben Seiko’s mijn grote voorkeur (2x monster, 1x SKX009).
Maar de Seamasrter PO is ook heel erg mooi en zal er ook ooit wel eens komen, maar niet alleen voor de zomer!
Deze,
en deze ook.
als ik aan een zomers duiker denk … denk ik aan een G-Shock , waterdicht en kan ook nog eens tegen wat zand / strand
de frogman …en yep de frogman heeft een aparte duik computer …al maakt dat voor de meeste onder ons niet zoveel uit (tu)
Volgens mij kun je deze ook als waterpas gebruiken
Tja ik zou deze mee kunnen nemen.
Maar ja al deze zijn ook allemaal 200 meter waterproof dus ik ben er nog niet uit.
Deze, als 2000 meter diep genoeg is:P
Groet
Orisfan Schreef:
Deze, als 2000 meter diep genoeg is:P
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XIONRCBP-D.jpg
Groet
Als je mijn 16 Casio’s bij elkaar op telt zit je op 3200 meter.
En overdrijven is ook een vak.
Ik ga er maar even van uit dat niemand van het forum ooit meer dan 500 meter gedoken heeft (diep)!
90% niet dieper dan 5 meter.
het wereldrecord staat op 312 of 318 meter geloof ik.
sorcees Schreef:
En overdrijven is ook een vak.
Ik ga er maar even van uit dat niemand van het
forum ooit meer dan 500 meter gedoken heeft
(diep)!
90% niet dieper dan 5 meter.
het is toch net als met auto’s … het gaat er niet om hoe hard je rijd …maar hoe hard hij op de teller kan