Zomerbattle: Dunste en lichtste horloge op HF!

Inclusief band. Hoe gaan we dat controleren. Ik zag hierboven mensen met een licht horloge van 30 gram met leren bandje. Maar ik vermoed dat dit zonder bandje is gecheckt.

We got the winner

Wow die is gaaf! Helaas geen Invicta prijsje met 464 euro 🫣

1 like

2,9 mm is tot nu toe de dunste dacht ik? Maar helaas quartz en niet de lichtste dus de Invicta krijgt 4 punten…

De Swatch van JeR is waarschijnlijk de lichtste maar ook quartz dus ook 4 punten… ik zal even nadenken over een nieuwe puntentelling anders hebben we straks 5 winnaars :wink:

2 likes

is het dunste horloge op HF !!! :boom::trophy::lion::birthday:

1 like

Ja nu fluctueert de prijs van dit horloge nogal. Meestal tussen de 300-600 euro.

Als je er nog aan kunt komen.

maar,… als je het filmpje er op naziet kan je zien op minuut 3:10 dat hij 4mm dik wordt genoemd.
dus, mss een foutje?

1 like

Ai hier staat ook 4 mm

https://www.invictastores.eu/nl/collecties/reserve/invicta-reserve-slim-23762-quartz-herenhorloge-44mm/

Dan blijft de Citizen van @Fate_Amenable_To_Change de dunste (2,98mm) maar de vraag is of deze ook in het bezit is. Dat is wel een vereiste voor deelname!

Kijk nog ff naar mijn post en foto :wink:

Nee da’s niet de mijne, daarom zei ik ook dat hij op het forum rond zwerft. Zoals ik aangaf, voor mij is alles onder de 7 mm te dun.

Tuurlijk

• 5 pt per halve millimeter dikte.
  • 4,8pt per 89m WR
  • 80pt voor quartz
  • 70pt voor rechtsdragers
    /12 op zon en feestdagen
1 like

Hij is 2.9 mm. Heb gisteren nog met schuifmaat gemeten.

In mijn video ben ik afgegaan van de gegevens die ik op de website tegenkwam. Heb hem toen niet opgemeten. Dus niet correcte info verspreid. :shushing_face: :zipper_mouth_face:

2 likes

Oke oke, ben een eigenheimer ik weet het. Dus ik gooi gewoon de dikste en zwaarste hier. Maar geloof mij, voor mij is dat super dun en in vergelijking met 1 van mijn duikers van bijna 3 ons :wink: is dat super ligt en dun
Eco-Drive Titanium AT8234-85A Radio Controlled
dik: 10,3 mm
gewicht 89 gram
wel 45mm

En ja, dat worden 100 strafpunten in de min :cry:

En dan de iets dikkere en zwaardere 283 gram :wink:

3 likes

Ah ik zie het al, jij doet mee voor de poedelprijs :grin:

1 like

Jaaahhhhh, ik wil de poedelprijs. Zal wel een voetreis naar Rome zijn :grin:

Gooi 'm er toch maar in,
Must XL
Gewicht: 59 gram
Dikte: 8,5mm
Best wel aardig voor een automaat

3 likes

En een geweldige klok

Ik vind hem juist erg mooi :+1:. 3 bar en nog geen 3 mm dun. Vind ik een kunst en het ziet er ook nog fraai uit met die kleuren combi.
Ik ben gewoon jaloers.

5.7 mm dik
Cal. Peseux handwinder
26 gr zwaar incl bandje

3 likes