Hij is toch standaard op rubber? Met optioneel staal. Maar ook een goeie. Titanium draagt zo lekker licht.
Zwart op rubber (vond deze band ook niet verkeerd qua dragen trouwens, wel veel te lang origineel)
Blauw op titanium bracelet
Ohhhh. Shit! Die is top. En titanium is favoriet hier. Hoe is de Citizen strap / sluiting?
Ik heb de zwarte op rubber, maar jij wilt geen zwarte wijzerplaat, toch? Heb de Barnacle sinds januari en ben er erg content mee. Draag deze vaker dan verwacht. Super draagbaar
Squale 1545 op rubber is nieuw te vinden onder budget
Zo uit mijn hoofd heeft Bare watches de zwarte te koop staan en de blauwe bij ten2two inderdaad.
Beide kopen is TS nog onder budget en kan je zelfs banden wisselen ![]()
Klopt, ik heb al twee zwarte. Maar de blauwe is ook prachtig. Straks het model even uitvogelen en kijken of hij hier in de buurt ergens in de winkel ligt!
tegen een scherpe prijs
Ik zal me volgende warmtegolf in het Citizen topic gaan melden… ![]()
Tips voor een top band met geweldige sluiting? Om dit warm weer kanon af te maken?
Squale 1521, gewoon met origineel Squale rubber. Draagt duidelijk kleiner, gewoon heel comfortabel en echt prima band! Ja of een HGP. Merk met leuk stukje historie, de originele (en ook erg prettig en kleiner dragende) Monnin case en soepel rubber. Is er (ook) in diverse uitvoeringen.
Allebei héél veel horloge voor je geld!
https://www.hgp-watches.com/?srsltid=AfmBOopGnAWaeVRb3qKQ-lBsnQ1Y9qwXzSUbvC3G-0x7rYBy7jOjB9m3
Squale blijft vet - maar ik heb de Citizen besteld!
Nu een topband uitzoeken.
Heb de 36mm automaat gehad van de Peter Blake Seamaster (2252.50). Prachtig horloge en nog steeds spookt hij door mijn hoofd om opnieuw aan te schaffen. Ook een hele fijne stalen band overigens!
Maar op rubber natuurlijk ook prachtig ![]()
Het gaat mij vooral om het klemmen, ik merk dat ik echt last heb van de stalen banden in warm weer. Ik heb dus een enigszins flexibel bandje nodig, het liefst met een makkelijk verstelbare sluiting erop.
Oeh mooi, welke is dit? Ik denk dat ik in eerste instantie helemaal voor sportief ga, beetje de stijl van de Breitling straps. Dik en geen motiefjes.
Komt van de forum sponsor. Prijs is laag en de kwaliteit en soepelheid zijn top ![]()
Je kan ook kijken bij Wolbrook, die hebben ook dit soort tropic straps. Iets meer aan de prijs maar hoge kwaliteit FKM rubber, en iets minder lang dan de meeste rubberen banden.
Gefeliciteerd met je aankoop alvast! Ook ik heb de zwarte gehad en het is een heel mooi horloge.
Bijzonder mooi