In het verleden heb ik hem al eens gehad, toen weer verkocht, altijd in het achterhoofd gehouden, en nu in een vertwijfelde poging in zomerstemming te komen…heb ik hem weer besteld. De Seiko SKA 367. BFK!
Ik heb hem al in het zwart, het is en blijft een oerdegelijke klok. Is helaas in het geel zelfs bij Robbie niet meer leverbaar (volgens de site) maar gelukkig vond ik hem nog op Ebay in Amerika. En nog voor een zeer acceptabel bedrag ook.
Ja, da’s een leuke! Heb zelf ook wel eens getwijfeld over een zwarte. Maar op plaatjes vind ik de indexen altijd wat ‘plasticachtig’ overkomen. Weet niet hoe dit in 't echt is? En ik vraag me ook altijd af of een Kinetic iets voor mij is. Ik draag zelden meer dan een dag of twee, drie hetzelfde horloge. En soms liggen ze ook een hele tijd in de horlogedoos…
Maar gefeliciteerd en ben benieuwd naar (mooie) foto’s!
Ik hou hier wel van en heb vaak naar deze zitten kijken. Ben alleen bang dat geel op een gegeven moment gaat vervelen. Hetzelfde bij mij met oranje wijzerplaten. Zwart of blauw gaan mij nooit vervelen en blijven spannend.
Maar deze gele blijft intrigeren…
In het verleden heb ik hem al eens gehad, toen
weer verkocht, altijd in het achterhoofd gehouden,
en nu in een vertwijfelde poging in zomerstemming
te komen…heb ik hem weer besteld. De Seiko
SKA 367. BFK!
Ik heb hem al in het zwart, het is en blijft een
oerdegelijke klok. Is helaas in het geel zelfs bij
Robbie niet meer leverbaar (volgens de site) maar
gelukkig vond ik hem nog op Ebay in Amerika. En
nog voor een zeer acceptabel bedrag ook.
Ik blij, en in blijde verwachting…
Dick
Erg mooi Dick, bijna net zo mooi:# als dat oranje monster(tje)wat ik in den vreemde heb verworven.
Hoop voor je, dat het een gemakkelijke bevalling wordt!
Heb de gele gehad, top klok! Hoefde niet weg, maar ik schuif gewoon altijd door… Haha. Ik heb nu een zwarte liggen, heeft al te koop gestaan. Is nieuw en loopt gewoon perfect, alleen de gangreserve indicator werkt niet. Ik wil Rob er naar laten kijken maar als iemand het aandurft… Dan hoef ik niet naar Rob. Dus doe een bod