Zomers geel

Na de start van het blauwe topic had ik eigenlijk vrij snel andere kleurentopics verwacht. Maar nee hoor.
Ik ga me er dan toch maar zelf aan wagen, zo met wat zomerse dagen in het vooruitzicht… :wink:
Geel, anyone?

6 likes

Zeker, Invicta S1 19616

3 likes

Is ie weer dan. :sunglasses:

9 likes

7 likes

Zomers geel? Ik denk dat het van de winter ook zal dragen tegen de “Winter Blues” :wink:

3 likes

Ja lekker is dat! Een gele ontbreekt nog in mijn toch al veel te grote horlogeverzameling. Maar nu ga ik dus toch kijken naar een gele! Zo blijven we bezig!:confused::wink:

3 likes

Leuke kleur! Hier een tijdje een “logeetje” gehad, met dank aan @Tempus_Fugit, en hoewel ik op voorhand niks had met zo’n “plastic knobbel” zijn mijn “yellow friend” en ik toch wat aan elkaar gewend.

Wat de 6900 serie van G-Shock betreft, op veel fronten een ideaal ding, maar de dial is wel wat lastig afleesbaar (zonder leesbril :slight_smile: )

4 likes

Staat je goed, Mart :thumbsup: Op de valreep toch weer vergeten om hem mee te nemen :wink:

Vlgs mij is ie weer mee terug gegaan hoor, Ron. Hier ligt ie nl niet meer…

Oh, dan ligt ie nog ergens in de Panda :joy: Zal door mijn pittige bochtenwerk wel ergens onder een bank zijn gevlogen :grinning:

1 like

Of door het overhellen in de bocht door het openstaande raampje naar buiten gevallen?

1 like

Moet ie tegen kunnen als echte G-Shock :joy: Ik heb hetzelfde horloge al eens van 1 hoog naar buiten gedonderd. Ik had mijn vriendin gezegd dat een G-Shock daar zeker tegen kan, waarvan akte :wink:

3 likes

Wel goed duidelijk gemaakt wat wel of geen G-shock is?
Voordat ze je hele collectie het raam uit sodemietert.

3 likes

een van de leukere Invicta’s.

groetjes Lenno

1 like

Hier ook een ex van @Tempus_Fugit:

3 likes

6 likes

3 likes

Al jaren mijn vaste vakantie klok. Plastic, kwarts allesbehalve hoogstaand. Maar draagt heel lekker en is zomers geel.

2 likes

Vakantie maatje

1 like

Festina gekocht op huwelijksreis. Ligt al jaren stof te happen in de kast. Gelukkig houdt mijn huwelijk beter stand :smile:

Daarnaast een wat recentere Casio aanwinst voor tijdens het sporten.

2 likes