Zomers horloge, witte wijzerplaat?

Beste horlogeliefhebbers,

In principe draag ik vrijwel altijd mijn Tag Heuer Formula 1 horloge, in mijn ogen een stoer horloge met zwarte wijzerplaat. Echter vind ik hem niet echt zomers.

Nu zit ik al een tijdje te kijken naar een mooi horloge met witte wijzerplaat voor de zomer maar heb nog niet wat kunnen vinden.

Wat ik zoek:

  • Witte wijzerplaat
  • Stalen band
  • Bij voorkeur chronograaf
  • Kwaliteit (Tag Heuer of gelijkwaardig)
  • Tot zo’n 1000 a 1500 euro. (mag tweedehands)

Heeft er iemand een tip voor mij?

1 like

Geen witte wijzerplaat, maar wel een mooi zomers horloge. Ook met stalen band te verkrijgen. Nieuw rond de 900 euro, maar volgens mij staat er een in het blauwe gedeelte.

sQUALE

Edit; wel met witte wijzerplaat te koop, http://www.squalewatches.com/product_p/1521-026-s.htm

3 likes

Niet helemaal maar mijn smaak, maar bedankt voor de tip!

1 like

Waarom geen Red Bull erbij…

2 likes

Of zoeken naar een 2ehands Breitling Colt 44 met witte dial.

Tag Heuer Aquaracer Chronograph?

Look no further!

17 likes

Bedankt voor de vele reacties.

De Breitling colt 44 met white dial en de Tag Heuer Aquaracer spreken mij tot nu toe wel aan.
Leuk om te zien dat er horloges langs komen die ik nog niet had bekeken!

Longines Conquest 44mm Chronograph

2 likes

De Sinn dacht ik ook aan…Mooi op staal ook.

10 likes

Tissot PRC 200:

3 likes

image

1 like

De eerder genoemde Sinn vind ik gaaf, onderstaande heb ik zelf in bezit gehad. Uiterst sympathiek horloge. :slight_smile:

2 likes

1 like

Wederom bedankt voor de vele suggesties.

De Breitling of Tag Heuer Aquaracer heeft nog steeds de voorkeur, hoewel ik de Tissot ook niet gek vind.
Invicta krijg ik altijd een beetje een Aldi gevoel bij, gezien ze overal tegen enorme “kortingen” worden aangeboden.

Een horloge zonder chronograaf vind ik ook afgezien van de functies wat kaal ogen.

1 like

Moest ook aan de witte steinhart denken. Geen chrono, maar vond em wel lekker zomers ogen.

1 like

Groeten
Rutger

2 likes

In de zomer kans op onweeer…

Dus een Ball stormchaser pro is wat je nodig hebt… :sunglasses: ook met witte wijzerplaat… :panda_face:

http://www.ballwatch.com/global/en/collections/fireman—26/storm-chaser-pro—cm3090c-l1j-bk—806.html

Misschien boven budget nieuw en te uniek om in occasie te vinden. Maar echt de moeite met open back.

Lekker goedkoop! :grin: ( vergeleken met de andere dan)

SARY055…

7 likes

Geen chrono maar de Damasko DA47 mag er zeker zijn…en binnen je budget. Hier een paar foto’s van de mijne van een tijdje geleden. Full lume dial is ook erg apart.

5 likes