'Zomerse' Van der Gang Vlieger

2 likes

Sorry jongens, deze vlieger gaat niet op…

2 likes

Ik vond het sowieso helemaal niks, dat Van der Gang.

2 likes

Jij hebt liever een pan vol soep. :ok_hand::nerd_face:

Vond…nu vind je het wel wat. Nu ze met zuurstokjes komen.
OK smaak verschilt.

Van der Gang is een prachtig merk, maar ze zouden er zich daar nog eens een boek over merkpositionering op na moeten slaan. Wil ze wel helpen hoor, hoef er geen geld voor.

1 like

Wansmaak is ook smaak…

Nee, ik vind het niks. Helemaal niks. Mooi gemaakt maar teveel IWC en Wybe moet echt naar de beginners-cursus ā€˜Hoe maak ik de juiste kroon op een horloge?’. Dat andere merk uit Friesland vind ik ook niet mooi dus het kan ook aan mij liggen…

@louis,
Het ligt aan jou. Niet een beetje, maar volledig.

2 likes

Heel fraai museum daar in Soesterberg :slight_smile:

1 like

Zo, dus!

Klopt! Maar wellicht kan iemand mij bekeren. Vertel, wat is er mooi aan aan Van Der Gang. Wat is er speciaal aan?

Die lelijke lichtgroene kleur verpest het hele horloge. Als de wijzer en nummers een andere kleur zou hebben, dan zou het stukken beter eruit zien.

Poeh. Het woord lelijk doet dit horloge nog te weinig recht. WƔt een gedrocht zeg.

1 like

Wybe is speciaal. HEEL speciaal. Heb 'm ooit ontmoet, ik kwam voor een sollicitatie. Hij wist m’n naam niet eens meer. Dan zit je aan het einde van de wereld, in Dokkum, heb je dagen de tijd om even na te lopen wie er ook al weer langs gaat komen, maar nee. Wat aan alle aanwezige medewerkers opviel was hun treurige, bijna apathische blik. Echt gezellig was 't er niet.

Hoorde van een oud-uurwerkcursus-klasgenoot, die er een half jaar gewerkt heeft, dat-ie er gillend gek werd en 'm nooit meer hoeft te zien.

1 like

Ik was er ook en in het echt komt hij toch anders over dan op de foto. Een leuke meid kan die heel, heel goed hebben. Harige kerels niet!

Trek Al Bundy een string aan, of een lekkere meid. Smoelt toch anders.

Ben het dus zeer zeker niet met de kritiek eens. De kast is geen keramiek overigens, maar een oxide van iets dat ik niet kan herhalen, omdat ik het niet heb opgeslagen/begrepen. Er is ook een variant met groen glas, net als bij een Milgauss. Die is nog mooier.

Agree to disagree.
En het is echt totaal iets anders dan ze normaal doen, waarbij deze Vlieger op dames is getarget.

Ja: ik begrijp dit model wel en zeg welkom.

1 like

Dat hoor ik helaas ook aan de lopende band… hij herkende mij ook niet, terwijl we meermalen leuke gesprekken hadden. Strange

1 like

Wel heel veel tekst om te zeggen dat het een lul is…

9 likes

Wat een intrige weer! :joy::+1:

Maar een dames flieger in wit, moet kunnen.
Waar bemoeien wij kerels ons eigenlijk mee?

1 like

Nou, zelf zullen ze 'm niet gauw kopen, want hij ligt niet tussen de Daniel Wellingtons en Michael Kors’en. :smile: De doelgroep is waarschijnlijk toch de beter gesitueerde liefhebbende vriend/echtgenoot met een horlogetic; want wie kent dit hele merk nu helemaal, buiten ons?

Ik ken de beste Wybe niet, althans niet deze. Maar wellicht is hij gewoon wat excentriek en denk hij slechts in radertjes, veertjes, wieltjes, kroontjes en niet in mensen?