Ik ken hem ook niet en aan zijn technische kennis twijfel ik niet. Vind wel dat er verder veel verbeterpuntjes zijn…
En zeker niet in klanten.
Wie presenteert er een dames horloge op een harige pols
in een militair museum?
Echt een marketing zet waar je U tegen zegt
Wellicht ziet hij de Russische markt als doelgroep?
Denken jullie dat Einstein zo’n fijn mens was? Of Werner von Braun?
Ah, t was de pols van Olga, kogelstootkampioene 1996
Geen idee. Jij?
Volgens de geleerden niet.
Mede door hem konden we op de maan landen. Of was dat ook al fake news? Sorry, off topic.
Welk museum is dit?
De presentatie was in het Nationaal Militair Museum in Soest. Prachtig museum, geen overvolle troep zoals in het Aviodrome in Lelystad, maar echt hoogwaardige dingen. Aanrader. De toegang kreeg iedereen gratis van Wybe. Plusje. En een leuke bijkomstigheid: zonder het te hebben afgesproken, kwam ik Kalle Slaap (Horlogemaker Online), Hubert Pellikaan @blerpa, Richard Foster Dingley (RFD Watchworks), Holke Dijkman (Dijkman Watches) en Bernard Werk (Watching Magazine) tegen. Een kleine reünie van Nederlandse horlogemerken!
Leuk zo’n reunie. Ik zal ook eens in dat museum gaan kijken als de winter weer daar is.
Die hangt aan een wel heel dun draadje met 14.000kg!
Die oorspronkelijke vlieger is ook niet m’n kop thee, maar de my first pony versie is werkelijk heel erg lelijk. Althans, dat is wat m’n partner riep toen ik haar vertelde dat ie speciaal voor haar was gemaakt. Ze moest er bij lachen. Niet op een hoopvolle manier.
Als vrouwen gaan lachen berg je dan maar
Waarschijnlijk zijn bovengenoemde namen dan wel al weer weg…
Ohw, die wonen daar niet?
Daarom was het ook gratis entree