'Zomerse' Van der Gang Vlieger

Voor de liefhebber. Dit zijn de juiste acties om je merk beter op de kaart te krijgen :-1: Diep respect voor de marketing inderdaad. Moet je serieus moeite voor doen om zoveel ongelukkige elementen bij elkaar te schrapen.

Fotootje met de dames-flieger aan een dames-pols had dan beter geweest en waarschijnlijk dit hele topic voorkomen.

Maar dan hadden we niet geweten dat Wybe een dictatoriale baas met geheugenverlies is :slight_smile:

2 likes

Vraagje aan diegenen die er bij waren (@Motormuis en @vierport): Hebben jullie een idee over hoe het horloge is ontvangen door de genodigden? En dan natuurlijk met name de aanwezige dames?

En ook nog: ik weet niet veel van Van der Gang, maar hun ding is dacht ik de kast van hun horloges. Maken ze deze ceramische kasten ook zelf? Of werken ze samen met bijvoorbeeld Rado oid?

Ik zag enkele dames deze witte variant omdoen en ze waren allemaal even enthousiast. Ik denk dat mannen ook anders naar horloges kijken dan vrouwen eerlijk gezegd. Het zal vrouwen een worst zijn hoe de chronograaf werkt en waar de AM/PM-aanduiding voor staat. Die willen gewoon een lekker smoelend, fris en anders horloge en de dames die ik zag, zagen eruit alsof zij het ook konden betalen.
Voor zover ik weet maakt Vandergang alle kasten zelf via hun dochter Exakt Fijnmechanika (eveneens Dokkum).

Gr Hans

3 likes

“A ceramic is an inorganic, non-metallic, solid material comprising metal, non-metal or metalloid atoms primarily held in ionic and covalent bonds”.

Carbides, sulfides, nitrides en oxides zijn “ceramics”. Dus bv ijzeroxide, Fe2O3 (“roest”) is ook een keramisch materiaal. En als die witte kast van een oxide is gemaakt, die kast ook.

1 like

Kijk. Daar heb ik wat aan. Dank!

Dan kan je Hublot, HYT en “the likes” vast ook niet zo waarderen @Teunan87 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als je niks meer weet kun je altijd nog ‘gek’ gaan doen :wink: Kwaliteit zit in details

1 like

Mijn hemel, ik zie nu dat rare vliegtuigje met daaronder het woord “Vlieger” pas op de wijzerplaat. Ik weet dat Van Dale het secundair ook als piloot definieert, maar het blijft nodeloze wansmaak.

Maar goed, Van der Gang heeft best wel een grote bakkes, bij nader onderzoek. Hij claimt op de website dit:

Dat terwijl hij heel veel ETA soignee’s en Valjoux 7753’s gebruikt als basis en pas sinds kort zelf uurwerken verder ontwikkeld
 Van der Klaauw was al een manufactuur foardat Wybe skyte koe.

Dat merk staat me dus ergens tegen. Van der Klaauw maakt al jaren in een echte manufactuur de meest waanzinnige complicaties, en ook de broers Grönefeld winnen significante prijzen, maar Ome Wybe doet net alsof die mensen niet bestaan. Zeer onsympathieke marketing, dit.

4 likes

Klinkt als een stoornis in het autistisch spectrum. Kan prima zijn als je techneut bent, maar is doorgaans desastreus als je zo’n type de marketing of personeelszorg gaat laten doen.

3 likes

Niks mis met je Fries!

2 likes

Ook niet meteen mijn smaak, maar he, elk merk heeft zijn wanstaltige modellen wel, dus waarom zou Wybe dat niet mogen. Kwalitatief zal er niets mis mee zijn en kopers zal hij ook wel vinden. Waar maken we ons dus druk om :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ik ben allang blij dat we een ‘clubje’ nederlanders hebben die in ieder geval een goede poging wagen.

3 likes