Zomervakantie 2022! ☀️

Integendeel. Na een paar jaar geleden,om het eens te proberen, een paar Vostoks op rubber te hebben gezet,draag ik in de zomer nauwelijks nog iets anders.

Laat de zomer maar komen!

7 likes

Mijn zomerklok :slight_smile::+1:

10 likes

Zweet zo een rubberen band niet snel in warm zomers weer? Zelf geen ervaring mee hoor, staal lijkt me dan juist koeler en misschien wat ventilerend door de kleine openingen.

Ja, als je echt een hele tijd in de hitte van de brandende zon zit wel ja. :sunny: :sweat_smile: Maar ik vind niet dat je er 's zomers overdreven snel mee gaat zweten. En zo’n rubber band is ook heel goed schoon te houden. Dus, als je al wat gezweet hebt: even afspoelen en klaar! :shower:

Edit: nog even gecheckt, op deze toch best redelijk warme middag: nee hoor gewoon droog! :grin:

Ja het is wel makkelijk schoon te maken inderdaad.
Ik ben iemand wat snel zweet hahaha, ben niet dik of zo maar heb dat snel :grinning_face_with_smiling_eyes:
Vandaar de nieuwsgierigheid

Gewoon een keer proberen. Een rubber band hoeft niet de wereld te kosten en bevalt 't niet, dan ga je 'm weer op staal of leer ofzo dragen.

1 like

Mijn bescheiden bijdrage voor deze zomer, ben geen zwemmer dus de band voldoet. Fijne zomer!

3 likes

Nu echt op lokatie!
40 graden in Frankrijk. Eens kijken of de rubberband niet smelt… :joy:

12 likes

3 likes

Wow, da’s een heel mooi setje zeg! :star_struck:

1 like

Geniet ervan. Goed afkoelen is noodzakelijk idd.

1 like

Goede gele rakker Bor!! :+1::palm_tree:
Fraaie uitvoering van de Sub200!

1 like

5 likes

Hier de blauwe rakker mee!
Goede match met de lucht boven Ibiza wel :blue_heart:

5 likes

:blue_heart: :heart: :blue_heart:

9 likes

Ja die Breitling is en blijft zo gaaf! Goeie combo met die band ook

2 likes

Dank je :smiley: zit ook echt heerlijk met dit weer .

1 like

Zoals beloofd.

Groeten uit Biaritz :sunny:

3 likes

Xpost, van gister:

Echt lekker vakantiehorloge!

5 likes